Dat is ook helemaal nergens goed voor en zelfs slecht voor de geestelijke ontwikkeling als kindjes nog heel klein zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef kraakschandaal het volgende:
Moeders hebben al moeite om hun kroost eens een keer nachtje te laten janken.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed, dan wordt het uiteindleijk wel zoiets
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:34 schreef Jarno het volgende:
Vorige week pletterde Anna nog met een ware doodsmak van de bank af, zo plat op d'r giechel. Echt, ik zat haast tegen het plafond van schrik, maar omdat ik het kennelijk nog wist te presteren om semi-luchtig te reageren, klom mevrouw binnen 3 milliseconde weer op de bank om vrolijk door te stuiteren. Later nog wel even gechecked of ze nergens last van had uiteraard.
Ha, wij hebben sinds kort ook een glijbaan!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Als je bang bent voor vallen, koop dan in elk geval geen glijbaantje wat te stroef glijdt en zet je kinder er zeker niet op zodat hij op zijn buikje eraf wil glijden...
Door de stroefheid blijft hij hangen en duikelt zo, letterlijk over zijn kop, het glijbaantje afOm vervolgens op te staan en in de zandbak te gaan spelen!
Is die al uitgepakt danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ha, wij hebben sinds kort ook een glijbaan!. Tof spul idd!
Ff proefdraaien he.quote:
En, is deze ook zo stroef?quote:
Heeft het nut dan om een baby een nacht te laten janken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef kraakschandaal het volgende:
Moeders hebben al moeite om hun kroost eens een keer nachtje te laten janken.
Die van mij was blijkbaar bezig met zijn voorbereidingen op Olympisch turnen en maakte een dubbele salto achterover van de trap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn viel gewoon boven van de glijbaan af. Zonder überhaupt te glijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |