Ik vind het zo zielig om die over het hoofd aan te trekkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:19 schreef Sjeen het volgende:
De luier fungeert over het algemeen als prima stootkussen![]()
Maar hij gaat niet janken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef sanger het volgende:
Het gaat er dus om dat hij met zijn hoofdje tegen de spijlen valt. Bulten en plekken etc tot gevolg. Het gaat soms zo hard dat we er 's nachts wakker van worden (het geluid van het stoten) als het in bed gebeurt. In de box gaat het net zo hard.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Serieus, de enige tip die ik voor je hebt is, wen er maar aan... Blauwe plekken en builen te over hier. Ze haalt toeren uit die meestal goed gaan, maar lang niet altijd. Maar ze leert er veel van...
Die van mij nietquote:
Het huilen blijft dus (wonderbaarlijk) achterwegequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Serieus, de enige tip die ik voor je hebt is, wen er maar aan... Blauwe plekken en builen te over hier. Ze haalt toeren uit die meestal goed gaan, maar lang niet altijd. Maar ze leert er veel van...
No shit sherlock!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Het huilen blijft dus (wonderbaarlijk) achterwege
Dus gewoon maar laten gaan is de beste optie? Misschien dat hij dan ook sneller beter leert staan/lopen doordat hij niet nog een keer wilt vallen.
Check en checkquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef dgbw het volgende:
Het laten lopen.. terwijl je de handjes boven het hoofd vast houd is een goede oefening/training voor het evenwichtsorgaan
of een loop wagentje..... : )
bron: persoonlijke ervaring
He!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:15 schreef Iksje het volgende:
Naast schijnt juist beter voor het ontwikkelen van evenwichtsgevoel.
Een loopwagentje wordt over het algemeen niet aangeraden door cb's omdat er snel ongevallen mee gebeuren (zo'n ding gaat er vaak met het kind vandoor, zeker als ze nog niet weten hoe ze moeten stoppen)
Misschien verwar ik het met een loopstoel, zo'n ding waar ze inzitten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:18 schreef sanger het volgende:
[..]Mag ik zeggen dat ik die redenering niet helemaal volg
Zodra hij stopt met bewegen van zijn beentjes staat hij vrijwel direct stil.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed, dan wordt het uiteindleijk wel zoiets
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeker met zo'n wijnrek is de kans groot dat hij blauw wordt.
Misschien als je dingen neerzet die hij geheid om gaat trekken, maar die niet zoveel kwaad kunnen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor
Gisteren wist hij al een wijnrek omver te trekken die half op hem terecht kwam. En als hij de kans krijgt doet veel meer van dat soort dingen![]()
Maar goed. Laten we zeggen dat hij met vallen en opstaan groter wordt (en blauwer).
Sorry, maarquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef poemojn het volgende:
[..]
ja, als hij er niet mee in slaap valt doen ze hem later op als hij al slaapt
Dat gaat wel ver hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef poemojn het volgende:
[..]
ja, als hij er niet mee in slaap valt doen ze hem later op als hij al slaapt
Aha de aap uit de mouw, ik dacht al dat er meer achter zatquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef poemojn het volgende:
valt wel mee hoor, het is een helmpje tegen een scheefgegroeid hoofdje
Inbakeren hebben we juist afgeschafd omdat het (voor de vakantie) zo goed ging. Alleen kon hij toen nog niet staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:16 schreef Jarno het volgende:
Voor 's nachts zou je wel iets van een slaapzak aan kunnen doen, of als het echt heel erg is, (semi) inbakeren.
En dat is relevant in dit topic omdat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef kraakschandaal het volgende:
Moeders hebben al moeite om hun kroost eens een keer nachtje te laten janken.
Dat is ook helemaal nergens goed voor en zelfs slecht voor de geestelijke ontwikkeling als kindjes nog heel klein zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef kraakschandaal het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed, dan wordt het uiteindleijk wel zoiets
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:34 schreef Jarno het volgende:
Vorige week pletterde Anna nog met een ware doodsmak van de bank af, zo plat op d'r giechel. Echt, ik zat haast tegen het plafond van schrik, maar omdat ik het kennelijk nog wist te presteren om semi-luchtig te reageren, klom mevrouw binnen 3 milliseconde weer op de bank om vrolijk door te stuiteren. Later nog wel even gechecked of ze nergens last van had uiteraard.
Ha, wij hebben sinds kort ook een glijbaan!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Als je bang bent voor vallen, koop dan in elk geval geen glijbaantje wat te stroef glijdt en zet je kinder er zeker niet op zodat hij op zijn buikje eraf wil glijden...
Door de stroefheid blijft hij hangen en duikelt zo, letterlijk over zijn kop, het glijbaantje afOm vervolgens op te staan en in de zandbak te gaan spelen!
Is die al uitgepakt danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ha, wij hebben sinds kort ook een glijbaan!. Tof spul idd!
Ff proefdraaien he.quote:
En, is deze ook zo stroef?quote:
Heeft het nut dan om een baby een nacht te laten janken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef kraakschandaal het volgende:
Die van mij was blijkbaar bezig met zijn voorbereidingen op Olympisch turnen en maakte een dubbele salto achterover van de trap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn viel gewoon boven van de glijbaan af. Zonder überhaupt te glijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |