Peter Timofeeff ernaast. Met z'n: 'het gaat steeds meer regenen'. Ja, dat is de goden verzoeken natuurlijk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Rosbief het volgende:
Piet Paulusma opknopen aan de hoogste boom die Friesland rijk is.
Laten we blij zijn met elkaar!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef xyz147 het volgende:
JP zelf komt niks te kort
[ afbeelding ]
Net alsof dat een verstandig mens zoeen christenkut wil doen. Laat die kerkgangers maar lekker hun inteelt in stand houden zonder de normale mensen ermee lastig te vallen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef xyz147 het volgende:
[ afbeelding ]
JP jij stiekemerd!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef xyz147 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd snap ik er geen drol vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:35 schreef Pollewoppie het volgende:
Oke toegegeven ik volg de politiek niet op de voet maar volgens mij heb ik nu wel een belangrijke politieke beslissing gemist, ze hebben dit jaar de zomer drastisch ingekort!!!! JP heeft gewoon ipv 3 maanden er 2 weken van gemaakt!! Of zou het iets met de economie te maken hebben dat ze er 2,5 maand herfst bijplakken??
Samenvatting: Zomer zo goed als afgeschaft dit jaar....
Subklacht: iets met eerst het zuur dan het zoet ofzo
Die ouwe snoeperdquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef xyz147 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij dacht dat hij 3 maanden vakantie had, maar dit blijkt maar 2 weken te zijn (quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik er geen drol van
Nee ik heb het over het klimaat!!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:10 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij 3 maanden vakantie had, maar dit blijkt maar 2 weken te zijn () en vraagt zich af waarom de regering de zomervakantie zo ingebonden heeft...
meer kan ik er ook niet van maken
Oke, maar wat heeft JP & politiek met het klimaat te maken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:57 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Nee ik heb het over het klimaat!!!!!dat het zo'n fucking klote zomer is geweest weer dit jaar!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef xyz147 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |