Hoezo?quote:
Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:39 schreef NTCE het volgende:
omdat ik vond dat het niet zo netjes eigenlijk is...
Dus jij bent gaan reanimeren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef NTCE het volgende:
[..]
kwamen ook vrij laat moet ik zeggen, ik stond er... en toen kwam de politie. daarna ambulance... en ook nog brandweer. Daarna... werd het lijk afgevoerd.
deden ze al met 3 man... gast was al hartstikke dood man.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dus jij bent gaan reanimeren?
Dan hoefde de brandweer dus ook niet snel ter plaatse te zijn..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:50 schreef NTCE het volgende:
[..]
deden ze al met 3 man... gast was al hartstikke dood man.
Ik heb een politie verklaring afgelegd. Alleen zag ik ze niet goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:52 schreef Roi het volgende:
Toch wel ergens opgeschreven hoe die daders eruit zagen of een foto van ze gemaakt TS ?!?!?!??
jamaar dat wist ik niet, ap ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Dagonet het volgende:
blijkbaar ook niet verspreiden
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Nihil het volgende:
Wil de foto ook wel zien. PM, iemand?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Dagonet het volgende:
TS wil de foto niet plaatsen en blijkbaar ook niet verspreiden, verder zeuren erom heeft dan ook weinig zin.
Een foto nemen daarentegen is heel normaal!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef NTCE het volgende:
Het was dan ook een afrekening.... dan nog.. een foto plaatsen.. vind ik niet echt kunnen.
publiekelijk of persoonlijk, geen van beide.
Je deed 't zelfquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef NTCE het volgende:
Het was dan ook een afrekening.... dan nog.. een foto plaatsen.. vind ik niet echt kunnen.
publiekelijk of persoonlijk, geen van beide.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |