Is expres zo, hele gevel is 1 glas wandquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey HW, je lamellen zijn te kort.
Werken doe ik pas komende week weer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
Die foto van HW is de eerste blik die ik op de OS werp![]()
Verder zal ik er niet veel van zien denk ik zo.
Fijn dat de vakantie goed geslaagd was Joene!! En nu weer met frisse tegenzin aan het werk natuurlijk?
Load 'em up boys, we're going to warquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens HW, heb je je granaten al uit het vet gehaald?
http://www.geenstijl.nl/m(...)stuk_van_nederl.html
Mits alle vastgoedspeculanten met ze meegaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
Hmmm... Kan iemand niet gewoon even finaal alle krakers van deze aardkloot tyfen!
Bier en tieten, jalalalala.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:14 schreef Joene het volgende:
wat lullen jullie allemaal vaag vandaag
in elk geval begrijpelijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bier en tieten, jalalalala.
Beter?
Is het nou godverdomme al eens gezegd waaraan...quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en Isaac Hayes is d00d.
Vast en zeker een hartritmestoornis oid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:26 schreef n00cL30n het volgende:
Is het nou godverdomme al eens gezegd waaraan...
Wat een kut- artikel op de voorpagina zeg!
Ah nee he?quote:
Mooi, weer één minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:44 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen! Ga ik net rustig naar m'n werk is er volgens mij een bejaarde uit het raam gesprongen bij de Boogaard in Rijswijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |