quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Op mijn oude werk liep een leuke telefoniste van 1.85. Die heb ik op de vrijdagmiddagborrel gebatst op de kantinetafel.
Lekker bekkie heb je daar weer Armaquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Op mijn oude werk liep een leuke telefoniste van 1.85. Die heb ik op de vrijdagmiddagborrel gebatst op de kantinetafel.
hoezo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:45 schreef Aneurism het volgende:Sex op het werk is een van de laatste mythes die nog bestaat. Tenzij je AnthonyZeus heet.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even naar de Pearle. Mafkees.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hoezo?
Heb ook sex gehad toen ik in discotheek werkte, bij Min VROM, DHL, en ook op callcenter, zelfs op een reisbureau
Checkquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[ afbeelding ]
Navragen bij HeatWave.
Die Judith is een geile jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Wees er maar trots op.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt dus wel eens lekkere wijven gezien. Nounou, je maakt wat mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:48 schreef lord_sylus het volgende:
nee maar hier zijn toch sommige met wie ik wel in de WC of in de bezemcast wel eens wil gaan neuken
en niet te vergeten die eentje met haar lekker kontje waar ik zeker eens tussen de billen wil penetreren
maar voor de rest niet echt ervaring nee!
Leer Nederlands mongool.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:48 schreef lord_sylus het volgende:
nee maar hier zijn toch sommige met wie ik wel in de WC of in de bezemcast wel eens wil gaan neuken
en niet te vergeten die eentje met haar lekker kontje waar ik zeker eens tussen de billen wil penetreren
maar voor de rest niet echt ervaring nee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |