Dat wordt weer smeren...quote:
Ik droog Ruben nog steeds af met hydrofiele luiers en die gaan (net zoals mijn eigen handdoeken) na elke beurt in de wasmachine. Voor de rest heb ik speelgoed en boxkleed en alle andere zaken ook gewoon ontsmet/gewassen, dus de kans is groot dat hij het weer meegenomen heeft van het kdvquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt weer smeren...
Besmetting heeft ook met hygiene te maken... Doe je de handdoeken waarmee je Ruben afdroogt ook zelf gebruiken?
Is er misschien een ander kindje waar Ruben het van overneemt?
Dat is dus waar ik eerst aan dacht.... Hebben meer kindjes van het kdv er last van??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik droog Ruben nog steeds af met hydrofiele luiers en die gaan (net zoals mijn eigen handdoeken) na elke beurt in de wasmachine. Voor de rest heb ik speelgoed en boxkleed en alle andere zaken ook gewoon ontsmet/gewassen, dus de kans is groot dat hij het weer meegenomen heeft van het kdv
Nou, het enige andere kindje wat daar in de box ligt, is er op andere dagen en van de andere groep weet ik het niet. Maar ze hebben hem toen gewoon alleen in zijn luier neergelegd terwijl hij dus juist van mij een broek met sokken eraan vast had gekregen om niets te besmetten. Zal me dus niets verbazen als het boxkleed daar dus niet gewassen is geweest, of dat de bekleding van de wippers/schommelstoelen niet gewassen zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is dus waar ik eerst aan dacht.... Hebben meer kindjes van het kdv er last van??
(Luis is ook zoiets, het blijft maar terugkomen als er maar 1 ouder is die er niets aan doet)
Maar als jij wilt dat ze een flesje krijgt dan geef je haar toch gewoon een flesje in de voormiddag. Ook voor volwassenen is het beter om elke 4 uur iets te eten om zo je spijsvertering goed op gang te houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:22 schreef Iksje het volgende:
Troel, da's wel balen! Heeft Ruben er zelf veel last van?
Lieve foto's Tico!
't is hier best rustig de laatste tijd...
Vraagje: wat is bij jullie de richtlijn rond zuivel rond de leeftijd van 1 jaar? Hier is dat 500cc (dus BV/KV + eventueel al koemelk of yoghurt of kaas)
Maar daar komen we dus niet meer aan nu de onthaalmoeder besloten heeft dat Liande best zonder flesje lijkt te kunnen in de voormiddag.
En zo zit er ineens een gat van 5 uur tussen 2 voedingen en dat vind ik wel erg lang. Dat trek ik zelf niet eens.
Ruben heeft echt geen hulp nodig met zijn flesje, die houdt het gewoon zelf vastquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:12 schreef Ticootje het volgende:
Iksje, hebben jullie daar ook ConsultatieBureau's? Anders moet je even bellen met je vraag.
Kan Liande ook niet zelf een flesje drinken?
En daarnaast, het is haar werk en ze krijgt er toch geld voor?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen is een maand jonger dan Ruben en probeerd inderdaad ook al zelf de fles vast te houden.
Hoeveel moeite is het dan om een flesje klaar te maken en deze vervolgens te geven, je hebt er dan toch niet zoveel werk aan?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:05 schreef Madelieve het volgende:
(heb het al 10 gepresteerd na het verschonen haar broek omhoog te hijsen en dan te ontdekken dat de romper nog niet vastzit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |