quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
En toch heb jij ook gelijk
ziede wel vrouwen hebben altijd gelijk
ik proef hier toch enige foutieve opvatting...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Eindelijk een vent die verstand van vrouwen heeft
wie voelt zich ni bedreigd...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
Welke kutmod verwijdert mijn reacties?
Ok, het komt er dus op neer dat Lord_nogwat gewoon dik zit te liegen en het nog slecht doet ook.
Mkay?
En waaruit maak jij op dat ik me bedreigd voel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:43 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
wie voelt zich ni bedreigd...
deze mag je ook verwijderen
Deze kutmod heeft jouw berichtjes verwijderd.. niet alleen die van jou maar van andere ook..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
Welke kutmod verwijdert mijn reacties?
Ok, het komt er dus op neer dat Lord_nogwat gewoon dik zit te liegen en het nog slecht doet ook.
Mkay?
je laat je opnaaien door een relschopperquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Deze kutmod heeft jouw berichtjes verwijderd.. niet alleen die van jou maar van andere ook..
Juist ja om het gezellig te houden.. Wat kan jou het schelen dat er iemand liegt en dat nog slecht doet ook..
Heb je daar last van? Spreek je hem er op aan via msn/pm of weet ik veel.. Hier houden we het bij het onderwerp.. Dank u
Ik laat me niet opnaaien.. Ik leg je precies uit waarom ik je post verwijderd heb..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
je laat je opnaaien door een relschopper
Voor mij is een afknapper een mod die zich als een kleuter gedraagt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik laat me niet opnaaien.. Ik leg je precies uit waarom ik je post verwijderd heb..
En we gaan nu verder over afknappers..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |