Alles wat ie belooftquote:
mee eens.. maar wat wil je zeggen?quote:
Hmm je hebt gelijk.. jouw zin is ook een enorme afnapperquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
wil je een lul in je reet schat?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alles wat ie belooft
[..]
mee eens.. maar wat wil je zeggen?
Ik ben niet degene die iemand die ik niet ken zwart loopt te maken.
Ik ga er niet verder op in maar geloof Lord nou maar
Maar jullie willen allemaal foto's zien (alsof die meid geen toestemming moet geven) voordat jullie iemand geloven...
Moeten jullie helemaal zelf weten, maar voor de mensen die Lord kennen is het amusant om te lezen hoe erg jullie internet-helden zijn!
[..]
Hmm je hebt gelijk.. jouw zin is ook een enorme afnapper
als je het nou normaal vraagt...
Hmm nee het was een virtueel zwaaitje naar jou.. Want ik zwaaide naar een stakker!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Oei zag je misschien een spiegel![]()
Hmmmzz... Okee, er ontbreekt een hoofdletter aan het begin van de zin, maar verder lijkt ie me qua format wel aardig in orde.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
nou die ben ik ondertussen ook tegen gekomen. praatjes over van dan zal ik je in de auto klaarpijpen enzo... en dan ontmoet je haar en is ze te verlegen om een kusje te geven uit zichzelfquote:
vreemd dat je dat post in een quote naar mij toequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
Maar jullie willen allemaal foto's zien (alsof die meid geen toestemming moet geven) voordat jullie iemand geloven...
Moeten jullie helemaal zelf weten, maar voor de mensen die Lord kennen is het amusant om te lezen hoe erg jullie internet-helden zijn!
Kan je niks beters inbrengen dan je hachje te laten redden (poging tot) door Ladylike en enkel "quote:
hoelang gaan jullie dit volhouden?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hmm nee het was een virtueel zwaaitje naar jou.. Want ik zwaaide naar een stakker!![]()
Zie jij nu wel een spiegel, dat je naar jezelf zwaait?
dat is ook erg dom... ze moet doen wat ze belooftquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
nou die ben ik ondertussen ook tegen gekomen. praatjes over van dan zal ik je in de auto klaarpijpen enzo... en dan ontmoet je haar en is ze te verlegen om een kusje te geven uit zichzelf
[..]
vreemd dat je dat post in een quote naar mij toe
Zoals ik al zei enorme afknapper....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hmm nee het was een virtueel zwaaitje naar jou.. Want ik zwaaide naar een stakker!![]()
Zie jij nu wel een spiegel, dat je naar jezelf zwaait?
Ik geloof je meteen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alles wat ie belooft
[..]
mee eens.. maar wat wil je zeggen?
[..]
je repeat staat aan..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei enorme afknapper....
hij heeft me niets gevraagd.. word er gewoon schijtziek van..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Kan je niks beters inbrengen dan je hachje te laten redden (poging tot) door Ladylike en enkel "![]()
" te posten?
Ik zei ook niks over dat hij je gevraagd heeft geloof ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij heeft me niets gevraagd.. word er gewoon schijtziek van..
lord, aub ben de betere hier.. stop met reageren..
en nou ga ik verder met verhuizen
beloft maakt schuld! (het is uiteindelijk wel gebeurd, maar niet uit haarzelf. het had zo niet kunnen gebeurenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook erg dom... ze moet doen wat ze belooft
was ook niet geheel persoonlijk bedoeld (vandaar de jullie en niet Jij) dus misschien beter zonder quote gepost.. heb je gelijk in.. mijn excuses daarvoor
Mijn vriendin vindt je een ongelofelijke sukkel.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Eindelijk een vent die verstand van vrouwen heeft
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:30 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt je een ongelofelijke sukkel.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]Dat zeg je ook alleen maar omdat dat in jouw voordeel is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |