Nog stommer is zelfs dat het niet eens een exclusief speciaal iets is, maar gewoon een hele lading dingen van de fucking H&Mquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:06 schreef Queen_Bee het volgende:
I feel your pain
Dat eerste zinnetje zette me serieus aan het denken. Helpt het wel te relativerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:11 schreef agter het volgende:
Joh, de dingen waar je als 5 jarige van droomde kunt je nu gewoon kopen.
Als je eenmaal geld hebt, zijn er altijd wel weer dingen die je niet kunt kopen.
Er zijn altijd mensen rijker dan jij...
Ook al hebben we al zoveel...
Tsja, heel breed heb ik het ook niet thuis. Zelf maak ik lange onregelmaitge dagen op de uni waardoor veel bijbaantjes snel afvallen. Hier thuis woon ik met broertje zusje en vader (nog niet uit huis), vader die half afgekeurd is sinds dat ie darmkanker heeft gehad, zusje die alle regels in de wind slaat en zwaar pubert en ik die half het huishouden doe waardoor het nóg moeilijker wordt om op kamers te gaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:13 schreef vronie het volgende:
Veel geld wil ik niet zeggen,maar wij hadden het goed.
Tot dat een MONGOOL het is zijn hoofd had om een wietplantage te beginnen.
Wij afgesloten van stroom,en de gevollig van dien
Ja, ik weet nog dat ik zo verlekkerd in een speelgoedwinkel stond te kijken...zucht! Mijn moeder kon me daar gewoon achterlaten en zelf gaan winkelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat eerste zinnetje zette me serieus aan het denken. Helpt het wel te relativeren
Wat een bullshit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:23 schreef MouzurX het volgende:
Ach wees blij dat je iig wát hebt![]()
En sowieso leuke dingen kopen geeft toch geen genoegen.
Ja en wees ook maar blij dat je geen kanker hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:23 schreef MouzurX het volgende:
Dingen kopen om je gelukkiger te voelen, of om jezelf te belonen...?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:23 schreef MouzurX het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Koop er maar wat leuks voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |