quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Ik overweeg nog steeds om het aan jou te geven. Dan kan je je kop even verbouwen.
Of je ontwerpt, ontwikkelt en beheert websites die direct, dan wel na enige aanlooptijd, geld voor jezelf in het laatje brengen. Zo is deze jongen relaxt door zijn studententijd heen gerold. Overigens heeft die tijd, vanwege de hoge funfactor en het wegvallen van de prikkel om te gaan 'werken' wel iets langer geduurdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik weet het heel goed, maar je kunt bij de wat kleinere bedrijven die een heel simpele site zoeken heel makkelijk paar honderd euro per keer vangen. Voor bijna geen werk.
Gafisch design gaat me prima af, maar ik heb totaal geen kaas gegeten (zo gaat die uitdrukking toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef valcoholic het volgende:
[..]
Of je ontwerpt, ontwikkelt en beheert websites die direct, dan wel na enige aanlooptijd, geld voor jezelf in het laatje brengen. Zo is deze jongen relaxt door zijn studententijd heen gerold. Overigens heeft die tijd, vanwege de hoge funfactor en het wegvallen van de prikkel om te gaan 'werken' wel iets langer geduurd
en waarom is iemand die meer dan jou verdient dus kansloos?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:42 schreef misteriks het volgende:
losers hier die denken dat ,omdat ze een paar duizend euro bruto meer verdienen dan de massa, zich rijk wanen![]()
kansloos er maar op los, dank zij deze naivelingen draait de economie er op los
Uhh nee trekzakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:52 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je bent geeneens student man, maar cursist! lamlul
Mensen die zelf 0,0 bereikt hebben, het de rest van hun miserabele leventje maar moeten doen met domme kutbaantjes en afgunstig zijn op mensen die d'r wel wat van gemaakt hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:42 schreef misteriks het volgende:
losers hier die denken dat ,omdat ze een paar duizend euro bruto meer verdienen dan de massa, zich rijk wanen![]()
kansloos er maar op los, dank zij deze naivelingen draait de economie er op los
Wel mooi trouwens dat je denkt dat je later mijn manager bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |