Waar is AH te vindenquote:
Auction house, leer je afkortingenquote:
Jij rekel, doe mij eens vertellen wat goede stats zijn voor mijn Tauren Warrior op lvl 25 incl gearquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tauren, meer hp, tof.
quote:
Je hebt meer aan str en stam dan aan agi. Armor krijg je vanzelf wel. Als je die boots heb verkocht, NIET dingen gaan kopen op AH of wat dan ook, bespaar het geld voor je mount !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef VlaDje het volgende:
Ok! thnx voor de uitleg!
Wat zijn gezonde stats voor een Lvl 25 Tauren warrior dan? heb namelijk het idee dat ik qua armor iets te kort kom.
Ik heb wel redelijk veel Items met +str +sta en +agi.
[..]
Te bedenken dat ik hem bijna aan een vendor verkocht had![]()
Hoop dat ik hem voor een dik bedrag weet te verkopen![]()
Kreeg gister een bod van 100g, maar hij is meer waard als ik de verhalen moet geloven
Ik zou voor Undead gaan, gewoon omdat ze er tof uit zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
Tank klinkt wel leuk. Nog een bepaald ras dat bijzonder geschikt is voor deze rol?
En überhaupt niet weten hoe je iets zegt in het trade channel, laat staan LFG channelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Oh die goede oude tijd dat je nog niks wist. Ik weet nog wel dat ik op mijn huntress voor de eerste keer darnassus binnenstapte en ineens alle afkortingen in trade naar me toe kreeg geworpen... WTS, LFM etc
.
ik weet ook nog goed hoeveel moeite ik met sommige quests had met me eerste character, soms snap ik nog steeds niet waarom als ik er met alt nummer zoveel doorheen knalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Oh die goede oude tijd dat je nog niks wist.
Gear heb ik ook pas geupgrade, alleen op lvl 29/30 koop ik nog een nieuwe 2h-mace, en dan op lvl 30 naar Bloodhoof om m'n Kodo te halenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Je hebt meer aan str en stam dan aan agi. Armor krijg je vanzelf wel. Als je die boots heb verkocht, NIET dingen gaan kopen op AH of wat dan ook, bespaar het geld voor je mount !
5 aug ben ik begonnen, nu een weekje daarna ben ik lvl 25, en hoop eind deze week lvl 30 te dingenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:04 schreef effex1000 het volgende:
Volgensmij heb ik er 3 dagen over gedaan met mijn eerste character om naar lvl 12 te komen :$ . Lang lang lang geleden toen ik de thottbot bijbel nog niet had ontdekt.
Nice op mijn char was ik in 6 maanden 70 (met een break van 1 maandquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
5 aug ben ik begonnen, nu een weekje daarna ben ik lvl 25, en hoop eind deze week lvl 30 te dingen
Ik wil een Alliance mannetje of vrouwtje.quote:
Dwarven zijn tofquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil een Alliance mannetje of vrouwtje.
Dat gaat hardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:26 schreef Blistering het volgende:
Zo, lvl 48 inmiddels. Lvl 43 nog vanochtend. Hopelijk de 52 halen vandaag. En dan morgen Outlands in als ik een beetje doorspeel. Gotta love it! Druid <3
En klein.quote:
Night Elves zijn wel tof als warrior imo. Uit stealth chargen ftwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En klein.
Zijn Night Elves een beetje goede warriors? Die zien er wel tof uit.
klinkt ook vet iddquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Night Elves zijn wel tof als warrior imo. Uit stealth chargen ftw.
Nelfsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En klein.
Zijn Night Elves een beetje goede warriors? Die zien er wel tof uit.
Dan moet je flink doorspelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:26 schreef Blistering het volgende:
Zo, lvl 48 inmiddels. Lvl 43 nog vanochtend. Hopelijk de 52 halen vandaag. En dan morgen Outlands in als ik een beetje doorspeel. Gotta love it! Druid <3
Jep, zangarmash skippen ftw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Dan moet je flink doorspelenHet is toch fijn als je lvl 60 bent als je de outlands ingaat.
Nelf Roguequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Nelfs
De enigste reden waarom ik een nelf zou kiezen is druid
Dat heb ik hetzelfde met m'n 64 hunter, staat in Terrokar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben bezig met een spriest, maar ze staat al een tijdje vast op 62. Voor de vierde keer outland doen maakt het een heel stuk minder leuk, zeker na ik nog niet zo lang geleden het ook met m'n paladin gedaan heb.
Joh, met dat nieuwe xp systeem krijg ik gemiddeld 20k xp per quest. Lvlen is zoveel makkelijkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Dan moet je flink doorspelenHet is toch fijn als je lvl 60 bent als je de outlands ingaat.
Nelfs zijn tof jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Nelfs
Tja, wie houd er nou niet van moi lolitaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mijn night elf huntress heet Alizéé, 3 maal raden waarom
DING 49 :x. Meh, zo haal je wel de lol eraf tbh. Like, 25.500 xp voor 1 quest...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Joh, met dat nieuwe xp systeem krijg ik gemiddeld 20k xp per quest. Lvlen is zoveel makkelijker.
25.000? Mijn maximum is tot nu toe 12.000 oidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
DING 49 :x. Meh, zo haal je wel de lol eraf tbh. Like, 25.500 xp voor 1 quest...
Zie hier;quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Reneuh het volgende:
[..]
25.000? Mijn maximum is tot nu toe 12.000 oidEn dat zijn gele of oranje quests (waarvan eentje een 61 elite killen was).
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Joh, met dat nieuwe xp systeem krijg ik gemiddeld 20k xp per quest. Lvlen is zoveel makkelijker.
Enigstequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Nelfs
undead rogue en ben half bezig met tauren warriorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Enigste
Jij houd zeker van een gnome?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |