Echte dame weet precies hier de juiste lijn van geven en nemen te hanterenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, dan liever zo'n vrouw die altijd braaf ja en amen zegt he.
een volgzame man is wel weer goed?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, dan liever zo'n vrouw die altijd braaf ja en amen zegt he.
Die tweede is inderdaad van Dave Chappelle maar maakt het niet minder waarquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Oh wacht, Dave Chapelle natuurlijk.
nou je weet de oplossing:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Die tweede is inderdaad van Dave Chappelle maar maakt het niet minder waar![]()
Ik kan Nederlandse vrouwen over het algemeen echt niet uitstaan, zo lomp en onvrouwelijk. Voor mij is een vrouw iemand die binnen loopt en zonder iets aparts te doen dat iedereen haar ziet. Uitstraling, elegantie, stijl.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:04 schreef Godshand het volgende:
wat een gezeik tegenwoordig..
mannen zoeken echte vrouwen, en vrouwen willen echte mannen die "hun de baas kan zijn"
volgens mij zoeken mensen steeds op de verkeerde plekken
echte vrouw-vrouwen vind ik geen hol aan. die hele tijd alleen maar met make-up bezig zijn, shoppen als hobby hebben en verder niks weten te ouwehoeren dan roddels. Een beetje dame die ook soms een boek leest of goede muziek luistert heb je veel meer aan...
Vandaar ook dat je nu in Chicago woont neem ik aan? Hoe zijn de vrouwen daar dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik kan Nederlandse vrouwen over het algemeen echt niet uitstaan, zo lomp en onvrouwelijk. Voor mij is een vrouw iemand die binnen loopt en zonder iets aparts te doen dat iedereen haar ziet. Uitstraling, elegantie, stijl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |