New York 1:quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Eddie (naast z'n project) solo speelt....
Set 1 Hard To Imagine, Corduroy, All Night, Why Go, Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town, Down, Who You Are, Severed Hand, 1/2 Full, Animal, Even Flow, Daughter, Gone, Love Reign O'er Me, Do The Evolution, Rearviewmirrorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:44 schreef Ziewoarut het volgende:
Weet iemand welke nummers ze op het Boonnaroo festival hebben gespeeld?
Thx man, die docu had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:42 schreef xTomer het volgende:
Weinig nieuws uit Seatlle....
dan dit maar als zoethoudertje:
http://www.remhq.com/vfc2004.php
Tof bedankt, ook nog niet gezien!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:42 schreef xTomer het volgende:
Weinig nieuws uit Seatlle....
dan dit maar als zoethoudertje:
http://www.remhq.com/vfc2004.php
110 euro jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef Tony_diNovo het volgende:
Ik zie dat deze week zelfs een Collectors Edition van Ten uitkomt; 9 discs!
Toch zeker weer wat om naar uit te zien
Opwindendquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
110 euro jaWel een hele, hele geile uitvoering.
[ afbeelding ]
Heb je hem al gekocht? Zit nog even te zoeken waar hij het goedkoopst is, ik ga ook voor de 30 euro versie. Wel jammer dat daar dan weer geen vinyl bij zit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oeh.. heb maar niet de versie van 140 euro gekochtDie van over de 30 euro is ook al fraai
heb hem gekocht bij VanLeest had 5 van zulke eurobills waarmee je 5 euro korting krijgt. Geen idee wat ie elders kost.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Heb je hem al gekocht? Zit nog even te zoeken waar hij het goedkoopst is, ik ga ook voor de 30 euro versie. Wel jammer dat daar dan weer geen vinyl bij zit.
Erg leuk pakketje hoor. Ff kijken of ik er ruimte (lees: geld) voor heb.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
110 euro jaWel een hele, hele geile uitvoering.
[ afbeelding ]
Nou.. het enige minpunt is juist opgepoetst.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:47 schreef LoudGirl het volgende:
Hmm. Het origineel van Ten is zo briljant dat ik betwijfel of ik heel blij ga worden van een remix.
Het overgeproduceerde puntje?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:27 schreef LoudGirl het volgende:
Wel minpunt heb jij ontdekt dat ik al 15 jaar mis?
Nu Brother nog toevoegen aan de setlist en ik ben helemaal gelukkig. Heb de 'nieuwe' nummers nog niet gehoord dus ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het overgeproduceerde puntje?
De mix is stuk rauwer
en halleluja dat ze eindelijk wat favo's van me uitgebracht hebben
Brother
Just a girl
Breath and a scream
State of love and trust
al hadden ze footsteps er ook nog wel bij mogen zetten
Brave meidquote:
Amen to that dude, kan nie wachten tot ze dit ook aan de playlist gaan toevoegenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:44 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nu Brother nog toevoegen aan de setlist en ik ben helemaal gelukkig. Heb de 'nieuwe' nummers nog niet gehoord dus ben heel benieuwd.
De helft hiervan staat toch op Lost Dogs? En is Against the Seventies niet van Mike Watt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Amen to that dude, kan nie wachten tot ze dit ook aan de playlist gaan toevoegen![]()
Al weet ik nog wel paar nrs die ze ook nog uit mogen brengen
sad
down
wishingwell
Drifting
Other side
Undone
Black, Red, Yellow
All night
against the 70's
Ik kan wel blijven gaan
Ja ze staan op die lost dogs cd maar vindt eigenlijk dat ze een eigen cd verdienenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De helft hiervan staat toch op Lost Dogs? En is Against the Seventies niet van Mike Watt?
Bring it on!quote:Op maandag 27 april 2009 13:12 schreef ralfseltje het volgende:
Elk moment kunnen de Europese tourdata bekend worden gemaakt. Spannend
quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef Felixa het volgende:
13 augustus Ahoy!!
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/17308/
quote:Pearl Jam komt naar Rotterdam
Uitgegeven: 27 april 2009 16:33
Laatst gewijzigd: 27 april 2009 16:46
AMSTERDAM – De Amerikaanse rockband Pearl Jam geeft op 13 augustus een optreden in Ahoy in Rotterdam.
Dat heeft de band vandaag bekend gemaakt.
De Amerikanen doen deze zomer naar eigen zeggen slechts vier Europese steden aan, naast Rotterdam staan er ook optredens gepland in Berlijn, Manchester en Londen.
In de herfst van 2009 brengt Pearl Jam een nieuw album uit. Het vijftal trad in 2007 voor het laatst in ons land op.
Pearl Jam verwierf begin jaren '90 bekendheid met de hitsingle Alive en was samen met Soundgarden en Nirvana een van de belangrijkste namen binnen het grunge-genre. De band heeft wereldwijd ruim 60 miljoen albums verkocht.
© NU.nl/Ester Meerman
OMG.quote:
als je je laptop mee neemt zal het vast wel goedkomen :-)quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef purplerose het volgende:
het blijft idd een gevecht met die tickmaster, is daar trouwens nix op te verzinnen dat ie geen monopolie meer kan hebbenNaja, als er een antwoord zou zijn was dat allang in werking gezet i guess.
ik ga maar es uitzoeken waar ik voor de deur moet liggen om me kaartje te kopen aangezien ze in maassluis het postkantoor hebben weggehaald (vanwege postbank wordt ing gedoe) waar ik ze normaal vandaan haal. (ja ik ben oldskool ik lig vroeg voor de deur voor me kaartje)
Er wordt al gesproken over een uitgebreidere tour, zodra het nieuwe album is uitgekomen:quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan je nog wel voor de deur liggen dan? Dat zouden ze toch afschaffen en alles online gooien? (ben ook van de 'old skool' generatie die het tof vond om voor de deur te liggen)
Maar ik denk dat ze inderdaad wel een show van 2,5 uur zullen geven... dan is 59 euro okee, maar ik heb door allerlei andere uitgaven even het geld nietAch ze zullen vast wel nog een keertje komen...
Bronquote:Pearl Jam have announced that they are to perform four special shows in four venues in Europe this August.
The headline gigs start in Rotterdam on August 13, followed by Berlin (15)Manchester (17) before ending at London's O2 Arena on August 18.
These new dates are Pearl Jam's first in two years, although they anticipate returning to Europe around the release of their next studio album, possibly in Autumn.
Member of Pearl Jam's Ten Club are able to buy tickets for these show until April 29. After which general sale will begin on May 8.
ik vind online bestellen doodeng als het gaat om een band waarbij alles met een uur uitverkocht zal zijn, zal je net zien dat mijn verbinding ermee stopt, of dat de site overbelast is enz waardoor ik nog zonder kaartje kom te zittenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef Eventic het volgende:
[..]
als je je laptop mee neemt zal het vast wel goedkomen :-)
Ik hoop elke keer dat ze ook hier de nrs gaan spelen die de hardcore fans kennenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:02 schreef ralfseltje het volgende:
Idd irritant dat het alleen online kan... Ik weet nog wel toen ze in Arnhem kwamen, dat ik tot tien uur een hertentamen had, terwijl om tien uur de voorverkoop begon. Maar tijdens het tentamen werd ik zo zenuwachtig dat ik maar snel gestopt ben om toch nog om kwart over negen bij het postkantoor te zijnWaar ik overigens vrijwel helemaal alleen stond.
Ik hoop trouwens dat deze vier concerten gebruikt worden om een wat andere setlist te spelen... Soort try-out shows. Als ze Brother spelen kom ik echt spontaan klaar denk ik
Het kaartje van Dusseldorf hangt nog steeds aan de muur:quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer dat ze ook hier de nrs gaan spelen die de hardcore fans kennen
Brother
Footsteps
Breath
Undone
Sad
Of een Masters of War the blues versie
Of the new jeremy
en ga zo maar door
allemaal natte slipjes werk dan
En we zijn ook nog es heel speciaal de kickoff van het hele gebeuren
Je het ook telefonisch doen maar is de lijn dan al niet ook heel snel overbelastquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Ziewoarut het volgende:
Zijn er ook mensen die gewoon telefonisch kaarten bestellen via live nation? Ik hoor eigenlijk vrijwel bijna nooit dat mensen dit doen maar dat lijkt mij toch veel makkelijker dan online of zeg ik nu iets heel doms?
En wat voor een gegevens moet je dan bij je hebben? Dan kan ik in de pauze op school eventjes snel bellen tenminstequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je het ook telefonisch doen maar is de lijn dan al niet ook heel snel overbelast
Nou zal de site ook gauw genoeg plat liggen van ellende
nu al ingelogd... tijden veranderen he.. inloggen is de nieuwe slaapzakquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef purplerose het volgende:
Ik zit al klaar met de benodigde sites klaar en ingelogd
Wat een ellende
moet ik goftedomme heulen met de vijand om aan me kaartje te komen
Daar zeg je zowat hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nu al ingelogd... tijden veranderen he.. inloggen is de nieuwe slaapzak
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
had wel lekker weer voor geweest...
ik denk dat ik zo ff naar t postkantoor fiets ... just for the good old times
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef purplerose het volgende:
[..]wiet en snacks hield je op de been
Livenation.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Operc het volgende:
Inloggen op livenation is genoeg? Of moet ik inloggen op eventim?
Om tien uur verschijnt er een knop in beeld met iets van "bestel presale tickets" waar je op moet klikken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:54 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik zit ook ingelogd maar uh... Hoe moet ik in godsnaam bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |