Dan laat je hem toch lekker in de stront zakken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Osramp het volgende:
We hebben hem al erop aangesproken, maar ontkent alles terwijl we hem op een paar harde leugens hebben betrapt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan laat je hem toch lekker in de stront zakken.
Niets, hij is oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen.quote:
Helemaal niets lijkt mequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Osramp het volgende:
Wat moet ik met die jongen?
*zingt het Troetelbeertjeslied*quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:42 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het feit dat het over het algemeen niet handig is om met je meerdere te rommelen, blijft het toch echt zijn keuze, en of het een probleem gaan worden moet nog blijken.
Wat nou als hij zielsgelukkig met haar wordt? Ondanks het leeftijdsverschil en het feit dat ze 2 kinderen heeft?!
Staat hij dan bij jullie (als "vrienden") ook buitenspel of accepteren jullie het dan wel?
Zelf laten uitzoeken dus, hij is niet bepaald bezig de poten onder de monarchie weg te zagen, dus laat m lekker van z'n eigen fouten leren.
Jij schat de kans niet erg groot in? En waarom niet? Ken je ze?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:20 schreef Maeghan het volgende:
We leven op aarde hoor. Hoe groot schat jij de kans dat een jongen van 26 gelukkig wordt met zijn getrouwde baas van 40 met kinderen?
Once a cheater always a cheater. Het lijkt me heel sterk dat zijn baas haar man al ingelicht heeft over deze 'affaire'quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij schat de kans niet erg groot in? En waarom niet? Ken je ze?
Aha, je kent zequote:Op maandag 11 augustus 2008 07:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Once a cheater always a cheater. Het lijkt me heel sterk dat zijn baas haar man al ingelicht heeft over deze 'affaire'![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Osramp het volgende:
Zelf dus niks gezien, maar geen 1 krabbel met 100+ vrienden kan uiteraard niet.
hebben betrapt.
Ach, zelfs wij kennen die vrouw niet. Wel eens gezien in de stad, dus we weten wie het is maar weten verder niks van haar. Misschien heeft ze hem idd alleen maar geholpen in een moeilijke tijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, je kent ze
Misschien vindt de man van de baas het allemaal wel prima. Ik heb ook geen idee hoor, maar het is wel erg makkelijk om te menen dat je weet hoe het zit. Je hebt namelijk geen flauw idee en voor iemand die geen flauw idee heeft, doe je wel erg straffe uitspraken.
en het komt niet in je op dat hij al die kleine excuusjes maakt omdat hij geen zin heeft in het paternaliserende gedrag van zijn vriendenkring? laat hem gewoon lekker zijn gang gaan en vang hem op als het mis gaat, maar dat vooraf vingerwijzen werkt toch altijd averechtsquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:48 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ach, zelfs wij kennen die vrouw niet. Wel eens gezien in de stad, dus we weten wie het is maar weten verder niks van haar. Misschien heeft ze hem idd alleen maar geholpen in een moeilijke tijd.
Al vind ik het wel heel vreemd dat iemand uit de directie ineens een werknemer die er pas kort werkt, even gaat helpen met zijn problemen. Ik bedoel, allerlei vage etentjes en best vaak, hij neemt af en toe haar auto mee naar huis. We zien ze ook vaak samen op stap en in de stad, hij beweert bij vrienden te zijn geweest die op dat moment niet thuis waren. Allemaal erg vaag.
Hopelijk is het minder dan het lijkt.....die jongen heeft nu toevallig een leuke baan gescoord waar hij nauwelijks de achtergrond voor heeft. Ergens anders komtie niet zo makkelijk aan de slag. Zou zonde zijn om dat kwijt te raken, over zo'n taart.
Dat hebben we al vaker gedaan.....geen zin om wéér met zijn gebakken peren te zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:55 schreef Re het volgende:
laat hem gewoon lekker zijn gang gaan en vang hem op als het mis gaat
mja, dan laat je hem toch lekker los ...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:32 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dat hebben we al vaker gedaan.....geen zin om wéér met zijn gebakken peren te zitten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan laat je hem toch lekker in de stront zakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |