abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:20:55 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60756853
Bezint eer ge begint.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60756877
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:20 schreef voetballeh het volgende:
kvind het eigenlijk niet zo'n geweldig plan.
waarom wordt ons recht om onze eigen posts (binnen de policy) aan te passen verder ingeperkt?
waarom wordt deze zelfbeschikking uit onze handen genomen juist in dit sub-forum??

alleen zodat lezers makkelijker mee kunnen volgen wat iemand z'n probleem is.
ik vind dat als iemand al durft z'n probleem te posten, diegene ook de keuze moet blijven hebben om z'n probleem terug te trekken van een openbaar forum. Hier kunnen meerdere redenen voor zijn.

Zelfs als je een clone aanmaakt. Stel het staat nog in je cookies, moeder de vrouw gaat op fok en de clone is nog ingelogged....dan zijn de rapen gaar.

Deze regel is alles behalve subtiel, nogal bot eignelijk.
De OP weghalen terwijl je hier komt voor je problemen te bespreken getuigt van niks anders dan gebrek aan respect voor je mede forum gangers.
pi_60756903
Ik ben het met dit plan eens. Als je de moeite neemt om zo'n OP te tikken, en eventueel zelfs een kloon hiervoor te registreren, dan deel je daarmee jouw probleem/situatie met de rest van de mensen. Je kan ook niet "ont-"zeggen wat je gezegd hebt? Je drukt toch bewust op die "invoeren"-knop? Dan neem je de consequenties voor lief
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:23:35 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60756936
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:20 schreef voetballeh het volgende:
waarom wordt ons recht om onze eigen posts (binnen de policy) aan te passen verder ingeperkt?
waarom wordt deze zelfbeschikking uit onze handen genomen juist in dit sub-forum??
Je weet het nu toch? Dan moet je maar nadenken voor je een topic opent.
pi_60756973
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je weet het nu toch? Dan moet je maar nadenken voor je een topic opent.

ja ik bedenk me dat ik hier gewoon nooit topics ga openen en julie mogen lekker verrekken met z'n allen
pi_60757033
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef voetballeh het volgende:
ja ik bedenk me dat ik hier gewoon nooit topics ga openen en julie mogen lekker verrekken met z'n allen
Waarom dat halve werk? Je kan er ook voor kiezen om hier gewoon nooit te posten. Dát zal ons leren .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_60757076
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Waarom dat halve werk? Je kan er ook voor kiezen om hier gewoon nooit te posten. Dát zal ons leren .
ik had eigenlijk liever dat de mods serieus op m'n bezwaren reageren (die velen met me ook zullen hebben) en daar met een goede onderbouwde repliek terugkomen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:29:16 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60757103
Op je bezwaren wàt?

Oh ja, snel aanpassen hè?

De laatste tijd liep het aantal gewiste OP's de spuigaten uit. Weet je wel hoe frustrerend het is om goed advies te geven en vervolgens jouw advies down the drain te zien gaan omdat TS 'er niet mee om kan gaan'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60757221
Ik geloof dat er alleen huilies het met je standpunt eens zullen zijn, voetballeh

De rest van de mensen hier heeft geen zin om de moeite te nemen een OP te lezen, erop te reageren om dan te ontdekken dat de TS plotseling zich bedacht heeft... en om dit te voorkomen, deze heldere, duidelijke en gecommuniceerde mededeling!
pi_60757340
Mensen, zodra ik terug ben van mijn 2 weken durdende zonnige 30 - 35 graden vakantie, zal ik een puik R&P jank topic voor jullie openen, vervolgens de OP weghalen en kijken of jullie daad bij woord voegen.

Vinden jullie het al spannend?
pi_60757536
Enige meerwaarde die terugplaatsen heeft is het sadistische genoegen vervullen voornamelijk van hoe iemand afgezeken word omdat hij het in zijn hoofd haalde om maar IETS persoonlijks op een forum zoals Fok neer te plempen. Ik kan ook niets anders dan deze acties geheel steunen, terugplaats acties fleuren mijn en dat van vele Fokkertjes hun leven op dat toch al zo grauw en grijs en zonder enige spanning is. Mijn dank is dus groot. Zonder deze topics zou er een hele generatie Fokkers als lemmings allang voor de trein gehuppeld zijn met luide kreten als: EMO ROFLOL OMG OMG.
pi_60758234
Goed beleid.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60759590
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:32 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof dat er alleen huilies het met je standpunt eens zullen zijn, voetballeh

De rest van de mensen hier heeft geen zin om de moeite te nemen een OP te lezen, erop te reageren om dan te ontdekken dat de TS plotseling zich bedacht heeft... en om dit te voorkomen, deze heldere, duidelijke en gecommuniceerde mededeling!
Net zoals het geven van advies vrij staat, staat het deleten van de OP vrij.
Als je het zo een probleem vindt om het risico te lopen dat de TS eventueel de startpost zou kunnen verwijderen (crap argument wat mij betreft, en ik geloof er dan ook niks van. Dat wordt enkel gezegd om sterker in de mening te staan, en niet omdat men dat echt zo voelt) dan reageer je toch gewoon niet

Ik weet vrij zeker dat er genoeg mensen zijn die ook reageren terwijl ze de kans lopen dat de OP verwijderd wordt. Het gaat immers om de belangen van de TS, wat de persoon die reageert voelt maakt echt helemaal niks uit. Überhaupt al denken dat het iets uit zou maken vind ik van veel meer egoïsme getuigen dan het feit dat iemand zijn 'goede advies verloren gaat' of 'uit context' wordt gehaald door het verwijderen van de OP.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:02:48 #40
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_60759993
Hulde, mensen die de OP weg halen
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_60760054
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:50 schreef Chr0nicle het volgende:

[..]

Net zoals het geven van advies vrij staat, staat het deleten van de OP vrij.
Wilde u ook nog het recht om iedere post die de OP citeert aan te mogen passen? Als we toch bezig zijn? Misschien ook de andere posts maar aan kunnen passen zodat mensen die je verkeerd begrijpen de discussie niet verstoren? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_60760110
En deels deleten, je post achteraf nuanceren, mogen dat soort dingen nog wel?
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:31:12 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60760801
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En deels deleten, je post achteraf nuanceren, mogen dat soort dingen nog wel?
daar heb je de 24-uurs regel voor, wat we niet willen is dat men alle posts zomaar leeg edit, dat komt het topic niet ten goede, leidt tot irritatie bij users en de moderators.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:33:21 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60760871
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Aneurism het volgende:
Enige meerwaarde die terugplaatsen heeft is het sadistische genoegen vervullen voornamelijk van hoe iemand afgezeken word omdat hij het in zijn hoofd haalde om maar IETS persoonlijks op een forum zoals Fok neer te plempen. Ik kan ook niets anders dan deze acties geheel steunen, terugplaats acties fleuren mijn en dat van vele Fokkertjes hun leven op dat toch al zo grauw en grijs en zonder enige spanning is. Mijn dank is dus groot. Zonder deze topics zou er een hele generatie Fokkers als lemmings allang voor de trein gehuppeld zijn met luide kreten als: EMO ROFLOL OMG OMG.
die reacties (en jij kan er ook wat van) delete ik gewoon onder het mom van offtopic of bagger...
pi_60761072
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Re het volgende:

[..]

die reacties (en jij kan er ook wat van) delete ik gewoon onder het mom van offtopic of bagger...
Waarom denk je dat ik niet eens de moeite meer neem om ergens serieus op in te gaan. Ik kan je zo een mooi topic laten zien waarin de crew zelfs meebaggert. Dus dat wijzende vingertje is heel leuk Re, maar je eigen gelederen zijn ook niet geheel schoon te noemen.
pi_60761120
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:38 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik niet eens de moeite meer neem om ergens serieus op in te gaan. Ik kan je zo een mooi topic laten zien waarin de crew zelfs meebaggert. Dus dat wijzende vingertje is heel leuk Re, maar je eigen gelederen zijn ook niet geheel schoon te noemen.
proof?
pi_60761236
quote:
Mwoah, topic van een of andere dronken kutkloon, met een verschrikkelijk slecht gedicht, da's nou ook niet toonaangevend, hoor
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:45:50 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60761325
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:38 schreef Aneurism het volgende:

[..]

dat weet ik maar daarmee probeer ik er hier wel een serieus sub forum van te maken en dat er dan af en toe een topic tussenzit waar de crew en andere users wat lol trappen kun je niet vermijden. En dan is het idd aan mij om een balans te vinden tussen echt gebagger (zelfmoord tips of bashing) en het plezier van een "grappig" topic...

en ik ben gelukkig niet 24/7 aanwezig, zelfs ik heb een leven
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:47:16 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60761365
quote:
dar heb ik zo'n 25 reacties gewoon de prullenbak in geflikkerd, inclusief een paar van de crew
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')