Jupquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:25 schreef lennartb.nl het volgende:in de serie was die allang dood, is die nu echt dood?
youtube chef dies. Zo moeilijk is het niet lui hond.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
iemand een filmpje van hoe die dood gaat in de serie?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:43 schreef freddygonzales het volgende:
Damn dat is klote, gisteren al Bernie Mac en nu Isaac Hayes.
Van Perezhilton......quote:Holy crap, it's a conspiracy… How many legendary black men are going to die this year?!?! Ironically the same year a black man is running for president…
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Mindstate het volgende:
Jou opa was Isaac Hayes?
Hoe staat het met Morgan Freeman dan, is die nog in kritieke toestand?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Van Perezhilton......
Die foto zag ik ook alquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef shakaboem het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was erg leuk als Chef. RIP
Echt zo'n plaatje van: wanneer gaat de laatste van de 3...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef shakaboem het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was erg leuk als Chef. RIP
die zal morgen geen fijne dag hebben...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die foto zag ik ook al
RIP Samuel L. Jackson
Ik haat Scientology. Nepgeloof...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is allemaal de schuld van die stresstest van Scientology!!!!!
ik ken het muziekje van Shaft welquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Frumzel het volgende:
In wikipedia wordt het ook vermeld:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Isaac_Hayes
Pleonasmequote:
jaaa...daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Echt zo'n plaatje van: wanneer gaat de laatste van de 3...
Ik zou inderdaad ook nog even de exacte betekenis van het plaatje uitleggen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Echt zo'n plaatje van: wanneer gaat de laatste van de 3...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |