Wow, flinke kick maar ik vond het juist zo handig topicquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
jammer dat het allemaal plaatjes zijn
Zorg er eens voor dat je alt-teksten omschrijven wat er eigenlijk moet staan. Daarnaast is de website niet veel bijzonders. Het is lelijk om inline styling te gebruiken, evenals inline JavaScript. Bovendien HOEF JE NIET ALLES IN KAPITALEN TE ZETTEN, dat kan eenvoudig met CSS.quote:Op zondag 8 april 2012 18:25 schreef flipsen het volgende:
Niemand? Iedereen te druk met paaseieren zoeken?
quote:Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef flipsen het volgende:
De ALT-teksten van plaatjes bedoel je neem ik aan? Dat moet toch alleen kort maar krachtig zijn welk plaatje er staat (voor mensen die geen plaatjes zien)? De title heb ik juist beter omschreven. Ik had eerst zowel de title als de alt tekstjes gelijk, maar las dat dat niet handig is... Die moet je ook gewoon goed neerzetten. Beter een alt dan title.
Inline styling is nodig op de verschillende pagina´s voor het achtergrondplaatje dat per pagina wijzigt, dus dat kan niet in het CSS document. Kan wel in het CSS-document, gewoon iedere pagina een body id meegeven. Ik had de JS-code eerst in een apart document, maar dat werkt niet bij analytics van Google omdat die per pagina afzonderlijk kijkt volgens mij. Het gaat niet om je Analytics-code, maar om je afbeeldingen popup geval. En WAAR HEB IK ALLES IN KAPITALEN? Hm, in de menubalk, maar dat is toch niet zo vreemd? Jawel, styling doe je in de CSS, niet in je HTML
De website is wellicht niet veel bijzonders, maar wel een enorme verandering tov de oude website
Dank voor je kritische blik
Daarvoor mag je gewoon een eigen topic aanmaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:57 schreef Burdie het volgende:
Stormlooptopic!
Ik had een vraag, heeft iemand hier ervaring met Prestashop?
ik zou hem standaard op 'inc 21%' zetten, aangezien dat het meeste gebruikt zal worden. misschien kan je ook automatisch de focus verplaatsen naar het tweede veld als je een punt of komma intoets bij het eerste veld. de lap tekst kan je mogelijk ook beter onder ipv boven het formulier zetten, zodat je niet naar beneden hoeft te scrollen om het in zijn geheel te zien.quote:
Ik zou de volgorde van de tool en de introductie omdraaien. Klinkt achterstevoren, maar als je een tool vaker gebruikt gaat die tekst in de weg zitten.quote:
Je kan echt geen Papyrus font gebruiken op een professionele site, sorryquote:Op maandag 19 juni 2017 12:00 schreef nieuwegebruiker13 het volgende:
Beste,
Ik ben bezig met een website en ik zou graag jullie mening willen weten over:
- Opzet?
- Inlog systeem. bijv ik gebruik gebruikersnaam en wachtwoord
- is het makkelijk te begrijpen?
de url is www.de-werkgids.nl.
Graag hoor ik jullie mening
Het lijkt alsof de layout uit 2004 komt. Op deze manier ga jij je niet onderscheiden van je concurrenten. Over het inloggen kan ik niks zeggen, want ik ga mij niet registreren.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:00 schreef nieuwegebruiker13 het volgende:
Beste,
- Opzet?
Reclame tonen terwijl je abonnementen verkoopt is in mijn ogen ook not done.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:00 schreef nieuwegebruiker13 het volgende:
Beste,
- Opzet?
Even snel gekeken en ik zou je teksten na laten kijken door iemand die goed is in Nederlands. Degene die je huidige teksten heeft geschreven maakt veel fouten.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:00 schreef nieuwegebruiker13 het volgende:
Beste,
- Opzet?
Was mijn bedoeling ook. Eerst wilde ik alleen reclame maar ik weet niet of ik de kosten kan dekken dus vandaar dat ik ook de abonnement system hebt ik gebouwd.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:15 schreef MIOWZ het volgende:
[..]
Reclame tonen terwijl je abonnementen verkoopt is in mijn ogen ook not done.
Of je moet zoals bij FOK! de reclame verwijderen bij premium gebruikers.
Om heel eerlijk te zijn heb ik zelf geweest. Ik heb meer gefocused op programmeren dan op taal fouten. Maar dat ga nu eerst verbeteren.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Even snel gekeken en ik zou je teksten na laten kijken door iemand die goed is in Nederlands. Degene die je huidige teksten heeft geschreven maakt veel fouten.
Ok thx ik pas het aan.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:20 schreef CrashO het volgende:
Waarom stuur je simpele basis navigatie heen en weer via form submits? Dat is mega mega kut voor als je heen en weer navigeert via vorige/volgende toetsen.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met een normale link voor je navigatie...
Het is altijd nuttig om het na te laten kijken door iemandquote:Op maandag 19 juni 2017 12:21 schreef nieuwegebruiker13 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik zelf geweest. Ik heb meer gefocused op programmeren dan op taal fouten. Maar dat ga nu eerst verbeteren.
Minuutje naar gekeken maar:quote:Op maandag 19 juni 2017 12:16 schreef nieuwegebruiker13 het volgende:
Wat layout betreft. Ik heb het zelf verzonnen. Zou je mij in het kort kunnen vertellen wat er niet goed aan is?
Betreft taal fouten en de fonts snap ik.
In korte vorm; volkomen kut.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:00 schreef nieuwegebruiker13 het volgende:
Beste,
- Opzet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |