Sorry, maar voor iemand die zijn webdesign-diensten wil verkopen vind ik het niet professioneel genoeg. De achtergrond is erg storend en het logo oogt niet professioneel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:03 schreef Buonissimo het volgende:
Hoi,
Ik ben de laatste tijd wat aan het spelen geraakt met css en vroeg me af wat jullie van mijn laatste siteje vinden: http://black-panther-webdesign.agilityhoster.com/![]()
Zelf vind ik dat er té veel wit is (voornamelijk de achtergrond van de tekst) en qua SEO staat het helemaal nog niet op punt (kom eigelijk van een kok aan huis site) en ook inhoudelijk is er nog wel wat werk aan. Nog tips?
Groeten
Bedankt, ben ermee akkoord. Ik denk dat een logo ook beter een icoon kan zijn dan een afbeelding. De achtergrond ben ik ook niet echt tevreden van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sorry, maar voor iemand die zijn webdesign-diensten wil verkopen vind ik het niet professioneel genoeg. De achtergrond is erg storend en het logo oogt niet professioneel.
daarnaast je website is pokke traag!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sorry, maar voor iemand die zijn webdesign-diensten wil verkopen vind ik het niet professioneel genoeg. De achtergrond is erg storend en het logo oogt niet professioneel.
Drie keer woordwaarde!quote:invul velden test vak
Mooi hoor, niet te overdrevenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef FromOuterSpace het volgende:
www.astroversum.nl
Wat vinden jullie van de lay-out van m'n site? Zelf vind ik 'm een beetje druk, maar ik weet niet wat jullie daarvan denken.
Ahh.. Jullie site ken ik. Ik vind 'm er zeker op voruit gegaan, al mis ik wel duidelijke navigatie door de artikelenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef FromOuterSpace het volgende:
www.astroversum.nl
Wat vinden jullie van de lay-out van m'n site? Zelf vind ik 'm een beetje druk, maar ik weet niet wat jullie daarvan denken.
Tja, het is geen 'klikgeile' niche denk ik zo en de kliks zullen ook niet echt duur zin denk ik (geen vraag; je mag dat niet doorvertellen van adsense). Daarnaast is de 468x60 een zeer slechte ad-unit... Als je je CTR wilt verhogen, adviseer ik je een rechthoekige (300x250 of 336x280) unit te nemen en die in je content te blenden.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:55 schreef FromOuterSpace het volgende:
Dank voor de tips, daar kan ik wat mee doen.
En wat betreft de CTR: 0,45%
Adsense TOS breuk! BAN BAN BANquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan iemand even kijken of er op http://www.tiny.cc/mrawesome Google Ads verschijnen onder het grote plaatje in het midden?
Het gaat me niet zozeer om de site zelf, was een oud project voor informatica, maar meer of AdSense al werkt. En niet klikken he
.
Toch even een serieuze noot; kijk uit met dit soort grapjes. Google hanteert echt een zero-tolerance beleid als het gaat om aanmoedigingen tot het klikken van advertenties.quote:
1 2 3 4 5 6 7 | <li class="first"><a href="#.php" title="Een titel van een pagina is best belangrijk" >Welkom</a></li> <li><a href="#.php" title="Een titel van een pagina is best belangrijk" >Historie</a></li> <li><a href="#.php" title="Een titel van een pagina is best belangrijk" >Wapen</a></li> <li><a href="#.php" title="Een titel van een pagina is best belangrijk" >Seizoenen</a></li> etc... </ul> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | position: relative; width: 780px; border-top: 1px solid blue; border-bottom: 1px solid blue; } ul#menu li { list-style: url(tabBetween.gif); } ul#menu li.first { list-style: none; } ul#menu li a { color: blue; font-size: 11px; line-height: 20px; text-transform: uppercase; float: left; padding: 5px; } ul#menu li a:hover { color: white; background: blue; } |
Gisteren kreeg ik die melding ook, vandaag (na update naar FF 3.0.9) niet meerquote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Chandler het volgende:
Dat is wel heel appart, welke versie van Firefox draai je?
Beetje appart, zou een foutje kunnen zijn in Firefoxquote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik die melding ook, vandaag (na update naar FF 3.0.9) niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |