Moet ik het hier zeggen. Het is mijn eigen leven maar ik wilde hier over klagen meer niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hey zaademmer, je hebt Copycat tweemaal genegeerd. Wat zei die zaadcontainer tegen jou?
al zou hij het 1x per jaar doen, doet ie ut vaker dan jijquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:28 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? De opperhoofd van het neuken?
Waar is die foto van jou waar je met onbloot bovenlijf stond in je foboquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik fitnes al genoeg maar ik begrijp wat je bedoelt. Nee ik hoef zo'n meid echt niet
Ik ben slakkie, pussy lover.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:28 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? De opperhoofd van het neuken?
Blijf vooral die topics openenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Moet ik het hier zeggen. Het is mijn eigen leven maar ik wilde hier over klagen meer niet.
Toen was ik net begonnen gast. Nu ben ik wat breder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar is die foto van jou waar je met onbloot bovenlijf stond in je fobo![]()
prachtig, die dudes die het hosselen niet onder de knie kunnen krijgenquote:
Achter een jaar of 2 hossel ik je de mooiste chick die je ooit gezien hebtquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
prachtig, die dudes die het hosselen niet onder de knie kunnen krijgen
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Achter een jaar of 2 hossel ik je de mooiste chick die je ooit gezien hebt
Wat is het dan? Leer ik weer wat erbijquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef slakkie het volgende:
Leer eerst Nederlands. Achter een paar jaar.... Aap Noot Mies.
is ze dan van de basisschool af?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Achter een jaar of 2 hossel ik je de mooiste chick die je ooit gezien hebt
batsen met een slappe piemol, da's knapquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:42 schreef DjinN het volgende:
gewoon batsen die hap....kan jou het schelen...als ze zich aanbied als een hoertje kan je der toch net zo goed zo behandelen of ni dan ?
http://www.gezondheidsnet(...)130/penisimplantatenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
batsen met een slappe piemol, da's knap
ah, dat verklaart die 2 jaar wachtenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:46 schreef slakkie het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)130/penisimplantaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |