oef, die was onder de gordelquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat vereist dat je hem omhoog krijgt, valide punt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet eens een 5 dollar hooker kan versieren en bang bent dat de foto's je uitlachen omdat je geen kar hebt.
Das onder de gordelquote:
Jij wilt mijn msn adres niet geven, held op sokken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja doe maar stoer internet helden
dat dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
Jij wilt mijn msn adres niet geven, held op sokken.
Omdat ik je niet wil teleurstellen met zo'n bitch wat al haar jaloerse vriendinnen gelooftquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
Jij wilt mijn msn adres niet geven, held op sokken.
Ik wil der prikken, en als der vriendinnen ook willen heb ik daar geen problemen mee. Je hoeft me niet te beschermen, ik krijg 'm namelijk wel omhoog.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Omdat ik je niet wil teleurstellen met zo'n bitch wat al haar jaloerse vriendinnen gelooft
Bespaar je de moeitequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik wil der prikken, en als der vriendinnen ook willen heb ik daar geen problemen mee. Je hoeft me niet te beschermen, ik krijg 'm namelijk wel omhoog.
eigenlijk in al z'n topiquesquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:20 schreef slakkie het volgende:
Je durft gewoon niet, maar das je probleem al vanaf de OP.
ah, wij noemen dat gewoon een loserquote:
Als je iets verzint, zorg dan iig dat het kloptquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef Fortitudo het volgende:
je bent gewoon een mocro, geef maar toe
en dat meisje is een breezah, een turkenlover
Als je echt zo'n natuurliefhebber was had je het zuidelijk bosgebied en de noorderlijke heuvels allang opgezocht voor de nodige lichaamsbeweging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
CultuurNiks mis mee net zoals Natuur en Nederland...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef slakkie het volgende:
[..]
Als je echt zo'n natuurliefhebber was had je het zuidelijk bosgebied en de noorderlijke heuvels allang opgezocht voor de nodige lichaamsbeweging.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Als je iets verzint, zorg dan iig dat het klopt
Nobele geeste van je, dat je zo gek op de natuur bent.......Als je ziet wat de natuur met jou doetquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
CultuurNiks mis mee net zoals Natuur en Nederland...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Wat vertelde ze voor geils?
Hey zaademmer, je hebt Copycat tweemaal genegeerd. Wat zei die zaadcontainer tegen jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |