succes alvast!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Net nog even gebeld: ik heb nu een afspraak op 17 november bij de Maartenskliniek
Je zit in ieder geval bij het goede adres!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Net nog even gebeld: ik heb nu een afspraak op 17 november bij de Maartenskliniek
Dat is zeker. Ik kom ook bij een arts die de "bovenste extremiteiten" als specialiteit heeftquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef Rutger1983 het volgende:
Je zit in ieder geval bij het goede adres!
fijn te horen dat het goed gaatquote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef flashermx het volgende:
Joepie!!! ben 'verlost' van de sling. Hoef het zelf niet eens echt af te bouwen alleen als ik er last van krijg mag ik hem er nog in doen of met slapen als ik te veel zou bewegen in bed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volg nog fysio en mag fietsen, autorijden enz maar wel met beleid.
En over 3 maand moet ik ter controle nog ff langs de ortopeed.
Wens iedereen die nog aan het revalideren is of nog aan de operatie moet beginnen veel succes!!
klopt, in de tussentijd is de linker wel uit de kom geweest maar daar ben ik niet aan geopereerd. Wel fijn gevoel dat je ineens weer makkelijk dingen als veters strikken, vlees snijden etc. zelf kan doen jaquote:Op woensdag 26 november 2008 15:42 schreef flashermx het volgende:
4 jaar alweer dat is dus al een tijdje geleden. het is nog wel erg wennen trouwens in een keer weer die arm gebruiken
Het is 4 februari voordat je het in de gaten hebt! Maar ja, als je pijn hebt is elke dag wachten er één teveel. Jij hoeft volgens mij niet zo lang te revalideren hè?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Rewimo het volgende:
4 februari word ik geopereerd. Niet echt 5 weken wachttijd dus, maar ja...
Nou ja, half november zeiden ze dus 5 weken wachttijd. Dan valt februari wel tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef Sleeve het volgende:
Het is 4 februari voordat je het in de gaten hebt! Maar ja, als je pijn hebt is elke dag wachten er één teveel. Jij hoeft volgens mij niet zo lang te revalideren hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ow ok jah ik mocht direct al bepaalde oefeningen doen met mijn arm/schouder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik totaal niks kon.
Nadat mijn arm uit de mitella was kon ik hem 20 cm voorwaarts en 20 cm zijwaarts op bewegen, niks meer.
Dus vandaar die 3 keer in de week fysio.
Maar, hij is nu wel zo goed als nieuw:)
Geen garantie opgekregen, maargoed.
Ow, enne succes met je operatie, pijn valt heel erg mee, het is meer lastig
ik denk ook dat je schouder bij die onderste te weinig rust krijgt om dat je nergens met je arm op kunt steunen/leunen. bij die je nu hebt (heb ik ook gehad hoeft je schouder je arm niet te dragen en bij die onderste wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef macrony het volgende:
Thnx.
Vandaag even een off day. Gisteren te veel gedaan. Wel geslapen vannacht. Ik mag mn arm wat laten zwieren maar nu nog even niet. Eerst maar even rustig aan gaan doen. Vind die sling wel erg zweterig, maar kan niks beters vinden.
Draag nu deze sling [ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze ? [ afbeelding ]
Ik hoef niet onder narcose en ze steken "alleen maar" een naald in mijn schouderquote:Op zondag 11 januari 2009 12:56 schreef Lucky277 het volgende:
pfff nou nals je dat durft!!
Zou zeker mitella dragen..
Maar is er geen risico als iemand je aanstoot dan????
Ik zou dat wel vragen straks!
Bij mijn 1e operatie dacht ik ook dat ik de halve wereld aankon.. Viel vies tegen! :S
Oh dat valt reuze mee dan!! Dan zal t vast wel kunnen joh! Vraag t even na voor de zekerheid , maar zal wel kunnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoef niet onder narcose en ze steken "alleen maar" een naald in mijn schouderOp zich durf ik het dus wel aan maar ik ben inderdaad wel bang voor het aanstoten.
Dit: http://www.maartensklinie(...)en-van-kalk/1739935/quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef Lucky277 het volgende:
Oh dat valt reuze mee dan!! Dan zal t vast wel kunnen joh! Vraag t even na voor de zekerheid , maar zal wel kunnen.
Wat gaan ze doen dan bij jou?
Dan heb je nog relatief geluk dat je de mitella nu om hebt, ik had hem midden in de zomer toen het 25 graden wasquote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef macrony het volgende:
Daar ben ik weer.
Heb nu van die gastendoekjes in mijn mitella tegen het zweten en dat is perfect.
Pijn valt mij echt reuze mee, vergelijk het met een luxatie pijn.
Maar goed, beweeg dan nu ook niks. Gisteren even naar buiten geweest, kijken naar het schaatsen. Bij iedere val van een ander schoot het door mijn schouder haha.
@Rewimo: vorig jaar na m'n schouderluxatie met mitella naar concert van Anouk geweest en vond het absoluut geen pretje. Je moet eens weten hoeveel mensen je schouder aanraken of vastgrijpen.
Ik heb even gelezen wat ze gaan doen en volgens mij valt dat allemaal wel mee hoor
Waarom denk je anders dat ik het nu pas heb laten doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef PteV het volgende:
[..]
Dan heb je nog relatief geluk dat je de mitella nu om hebt, ik had hem midden in de zomer toen het 25 graden was
Idd, wat een hel was dat zegquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef macrony het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik het nu pas heb laten doen?Zweet gutst nu al onder mijn oksels vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |