Hier niet. Want je moet een eigen bijdrage betalen van 15 euro, omgerekend.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef Nobu het volgende:
Omdat Nederlanders altijd bij de huisarts lopen te huilen, ook als er niets aan de hand is.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:01 schreef jordeeeh het volgende:
Verkapt ik woon in een land vol lekkere wijfen topic.
tegenwoordeig komen doktoren alleen nog maar op huisbezoekquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef Wayona het volgende:
[..]
Hier niet. Want je moet een eigen bijdrage betalen van 15 euro, omgerekend.
But who cares. Je krijgt er ook wat voor terug.
But I get the point....
....en het ligt in Nederland ook niet direct aan de huisartsen: er zijn er te weinig, ze krijgen niet meer geld, bladieblaaaa.
Zweedse vrouwen hebben over het algemeen geen borsten, zo ongeveer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:01 schreef jordeeeh het volgende:
Verkapt ik woon in een land vol lekkere wijfen topic.
Sucks big time dus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:06 schreef kyna het volgende:
[..]
tegenwoordeig komen doktoren alleen nog maar op huisbezoek
als de situatie levensbedreigend is
Ik ben dan ook niet degene die op de vrouw met de overdreven grote rondingen houdquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef Wayona het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen hebben over het algemeen geen borsten, zo ongeveer.
Bijna iedere vrouw krijgt ze voor haar 18e verjaardag: op naar de chirurg.
In ieder geval iedereen in mijn omgeving -- mijn familie enz.
Maar, als je daarvan houdt...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:06 schreef TeenWolf het volgende:
zweden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee jij valt op meisjes met beginnende borstgroeiquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die op de vrouw met de overdreven grote rondingen houd
jordeeeh hosselt in groep 8?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee jij valt op meisjes met beginnende borstgroei
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee jij valt op meisjes met beginnende borstgroei
Dat is dan weer iets tequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jordeeeh hosselt in groep 8? [ afbeelding ]
de hipste hosselaar van de luiersetquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef Drijfzand het volgende:
Puur uit wetenschappelijke interesse: in welke landen ligt de wettelijke minimumleeftijd voor rampetampen het laagst?
Nah... ...je betaalt hier gewoon ongeloveloos veel belasting.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij is de gezondheidszorgsysteem ook nog duurder in Zweden, terwijl in NL het al belachelijk duur is.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:11 schreef Isegrim het volgende:
En volgens mij betalen mensen in Zweden ook IETS meer belasting om dit soort onzin te kunnen bekostigen. Een keelontsteking gaat vanzelf over, ik vind het al vrij triest als iemand daarmee überhaupt naar een arts gaat.
Heb er laatst (afgelopen jaar) een onderzoek naar gedaan. Het valt allemaal nog best mee. In Nederland dan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Om de simpele reden dat bacterien in een hoog tempo resistent worden tegen vele vormen van anti-biotica doordat de genmiddlede patient zijn kuur niet afmaakt ondanks dat dat met grote letters op de verpakking staat.
Wanneer deze trend zich doorzet sterven we over een paar jaar weer met bosjes aan ontstekingen die nu nog goed te behandelen zijn met anti-biotica. Om die redenen zijn Nederlandse artsen de laatste jaren veel terughoudender geworden met het voorschrijven van anti-biotica en wordt het alleen bij levensbedreigende of extreem pijnlijke ontstekingen nog voorgeschreven.
Voor de rest, neem een paracetamol en jank niet.
Beterschap anywayquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:21 schreef Smash-it het volgende:
He! Ik heb ook al 4 dagen keelontsteking en koorts. Morgenochtend heeft de dokter een plekje, maar de mevrouw aan de telefoon zei vanmorgen dat ze al heeeel veel mensen had gehoord met dezelfde klachten. Virusje..
Oke, ben benieuwd wat ik heb. Hier in huis riepen ze al van 'pfeiffer', maar ik heb liever gewoon een virusjequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Wayona het volgende:
Beterschap anyway![]()
't sucks big time...![]()
Hoewel ik normaal geen koorts krijg, en gewoon kan werken/studeren/whatever... Lag ik nu bijna in het ziekenhuis omdat ik 41 graden koorts had, en al 2 dagen amper kon drinken.
Bij mij was het Streptococcen.. Het dochtertje in de familie hier was drager, zonder zelf ziek te zijn... ze heeft ook antibiotica gekregen.
Ik hoop inderdaad dat het geen Pfeiffer is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd wat ik heb. Hier in huis riepen ze al van 'pfeiffer', maar ik heb liever gewoon een virusje.
Maar goed, we moeten dus allemaal naar Zweden verhuizen volgens jou? Ik ben al blond, integreren zal geen probleem moeten zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |