abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60725789
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:38 schreef pisnicht het volgende:

[..]

zolang ze tussen de rest van de posts staan, is het niet te negeren.
Krijgen we die discussie weer? Daar is al een aparte topic over geopend...
I HATE MUSIC
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:48:57 #52
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60725968
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:39 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Krijgen we die discussie weer? Daar is al een aparte topic over geopend...
Jij gaat de discussie met mij aan hoor, niet andersom.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60726121
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Jij gaat de discussie met mij aan hoor, niet andersom.
Nee hoor. Lees eens goed. Ik begin niet over het onderwerp zelf (de discussie over teksten in een of ander opmaak), maar ik geef aan dat als de discussie over opmaak zou plaatsvinden, deze al eerder gevoerd is en er een aparte topic over geopend is. Dat is dus niet ingaan op de discussie zelf.
I HATE MUSIC
pi_60726229
Als Hitler of Napoleon kernraketten hadden gehad, dan hadden ze er 1000 en nog eens 1000 gegooid en toen werd de wereld zwart, voor 100 jaar, en ging de evolutie weer verder
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:09:13 #55
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60727709
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Nee hoor. Lees eens goed. Ik begin niet over het onderwerp zelf (de discussie over teksten in een of ander opmaak), maar ik geef aan dat als de discussie over opmaak zou plaatsvinden, deze al eerder gevoerd is en er een aparte topic over geopend is. Dat is dus niet ingaan op de discussie zelf.
Ik maakte slechts een opmerking, jij maakt er een discussie van.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60732391
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef TeenWolf het volgende:
is jullie land niet groot genoeg ofzo.

pas je er niet meer in is dat het.

klacht: rusland
er is al heel veel vanaf sinds afgelopen jaren
kan me voorstellen dat ze boos worden

oorlog gaat nu eenmaal over grond/land (en over geloof)
pi_60732462
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:03 schreef henkway het volgende:
Als Hitler of Napoleon kernraketten hadden gehad, dan hadden ze er 1000 en nog eens 1000 gegooid en toen werd de wereld zwart, voor 100 jaar, en ging de evolutie weer verder
Die sig !! met vlinders !!!!!!!! Omijngod, ben jij een serieus iemand??
><(({°>
pi_60733683
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:15 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Die sig !! met vlinders !!!!!!!! Omijngod, ben jij een serieus iemand??
Ja zo stel ik me dat voor, als na 100 jaar de zon weer zichtbaar wordt, een kleine ijstijd ingetreden, dat de evolutie weer met kleine wezens begint, want het water is er nog en er is altijd nog leven in het water, met larven, die vlinders worden en waterplanten met bloemen, en een stilte, oorverdovende stilte.

maar dat is wel erg offtopic
pi_60733737
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja zo stel ik me dat voor, als na 100 jaar de zon weer zichtbaar wordt, een kleine ijstijd ingetreden, dat de evolutie weer met kleine wezens begint, want het water is er nog en er is altijd nog leven in het water, met larven, die vlinders worden en waterplanten met bloemen, en een stilte, oorverdovende stilte.

maandag 11 augustus 2008 @ 22:22:23 #60
203688 Drijfzand
account closed
pi_60746262
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef henkway het volgende:

[..]

Daarom is mijn droom om een superschimmel te ontwikkelen die echt alle organische massa aantast. Niks vlinders muizen, gazelles of mensen meer, gewoon een grote bol schimmel tot de zon uitdooft.
too much to do in the real world.
pi_60746426
Mooie vrouwen en vodka, wat wil een man nog meer? ! Davaj davaj! Na zdorove!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')