Sssshhhtt........niet tegen Yvonne en Danny vertellen!! Vanaf volgende weekquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je nu Fok radio en Fok forum over te nemen?
Die had ik nog gemist!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
én schuin hè? Net een tikkie meer cachet.
Doet me aan een bepaald iemand.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je nu Fok radio en Fok forum over te nemen?
brianquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me aan een bepaald iemand.![]()
Achterlangs is best lekker somsquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sssshhhtt........niet tegen Yvonne en Danny vertellen!! Vanaf volgende week
is er zelfs een PM-systeem !!!
Ik kom hier te weinig geloof ik?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pietje gaat de komende week aan de goulash, wist je dat al?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sssshhhtt........niet tegen Yvonne en Danny vertellen!! Vanaf volgende week
is er zelfs een PM-systeem !!!
Zeg ben jij gister wel op de top van de berg geweest of heb je op de helft van de beklimming rechtsomkeert gemaakt?quote:
Fan ik zit al vanaf 02:30 vanmiddag aan de wijn. Lekkerrrrrrrrrrrrrrr hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
we kunnen het ook ''faken'' en hier blijvenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om te komen moet je in dat andere topic zijn op het moment....
ik aan mijn theequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan ik zit al vanaf 02:30 vanmiddag aan de wijn. Lekkerrrrrrrrrrrrrrr hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Als ik heel diep bukquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we kunnen het ook ''faken'' en hier blijven![]()
Je doet het expres!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om te komen moet je in dat andere topic zijn op het moment....
Ouder(En wat grijzer over een paar dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |