Dan val je er anderen niet mee lastigquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van, luister meestal cd's
Je hoeft er niet op te klikken als je er geen zin in hebtquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan val je er anderen niet mee lastig
Ik zie nu pas dat ik niet de jongste ben hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
Bolletje vruchtenhagel update in mijn fobo.
Of even terug in de tijdquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken als je er geen zin in hebt
Iets van nieuwe muziek leren waarderen enzo
Ben ik de enige die jou een beetje op Dennis van der Geest (in zijn jonge jaren) vind lijken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
Bolletje vruchtenhagel update in mijn fobo.
Ik kilk bijna nergens op. Daarom vind ik het soms irritant die youtubes. Geeft niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken als je er geen zin in hebt
Iets van nieuwe muziek leren waarderen enzo
Was ik maar zo sterk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik de enige die jou een beetje op Dennis van der Geest (in zijn jonge jaren) vind lijken?
klik nou eens muts deze is mooiquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kilk bijna nergens op. Daarom vind ik het soms irritant die youtubes. Geeft niet hoor
Maar wel zo knapquote:
Zonder leren broek naar bed!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar wel zo knap![]()
DEMENTOR-EDIT: Ik moet die jongen ook niet zo opvijzelen..... JE BENT UGLY DEMENTOR !!!
Ikslaapnaakt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zonder leren broek naar bed!
Ik meen het!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben vliefd op Ranomi Kromowidjojo. Alleen van die naam word ik al warm
Die kan ik nog woordelijk meezingen, t is een beetje een zeiklied, maar ik word er altijd enorm vrolijk van als ik het hoor...quote:
Geef ons eens dan een mooi picca van haar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben vliefd op Ranomi Kromowidjojo. Alleen van die naam word ik al warm
Probeer hem trouwens ook de hele dag al uit te spreken
Dat is toch helemaal geen blij liedje? Straten huilen, wolken vluchten, etc.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kan ik nog woordelijk meezingen, t is een beetje een zeiklied, maar ik word er altijd enorm vrolijk van als ik het hoor...
De meest linkse:quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geef ons eens dan een mooi picca van haar.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kan ik nog woordelijk meezingen, t is een beetje een zeiklied, maar ik word er altijd enorm vrolijk van als ik het hoor...
Sportende chicks op de OS #2quote:
Nee je heb gelijk.. Maar zo godvergeten mooi.. Je kan er zo super bij janken .. In mijn ogen één van de mooiste nederlandse songs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen blij liedje? Straten huilen, wolken vluchten, etc.
Avond allen!
Een van de mooiste nl songs vind ik nog altijd:quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je heb gelijk.. Maar zo godvergeten mooi.. Je kan er zo super bij janken .. In mijn ogen één van de mooiste nederlandse songs.
Klopt helemaal, de tekst is triest. Wellicht is het de muziek, ik-snap-mezelf-soms-niet.... grinquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Avond allen!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik de enige niet-dertiger?
Hoi!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Avond allen!
hoi smassiequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Avond allen!
Truste Fan, ik leef met je mee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi smassie![]()
nog één plaatje en dan ga ik slapen, ja,ja, een vroegertje vanavond, morgen weer maandag![]()
Truste allemaal![]()
Mooi Fan, trusten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog één plaatje en dan ga ik slapen, ja,ja, een vroegertje vanavond, morgen weer maandag![]()
Truste allemaal![]()
The good life.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar blijf morgenvroeg lekker lang in mijn nestje liggen.![]()
Dag meisquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi smassie![]()
Truste allemaal![]()
Proef je toch nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
@ Manu: is die Ranomi zelfs voor jou niet ietwat te jong met haar 17?
Truste BQquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef beequeen het volgende:
Trusten Ruudemans, we lopen elkaar steeds mis hier.
Had je daarbij ook nog keuze voor een bepaalde rol?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Ik heb me zojuist opgegeven voor CBML.
Ah nee. Toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Ik heb me zojuist opgegeven voor CBML.
Er is iets wat me de indruk geeft dat jij gewoon zwart blijftquote:
Dat "iets" voel ik ook. Heel gek!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is iets wat me de indruk geeft dat jij gewoon zwart blijft
Thanks, Ik ben gewoon benieuwd welke femme fatales ze op mij af willen schieten mocht het zo ver komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
Haha, Dementor, mijn stem heb je!
Je méént het!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Thanks, Ik ben gewoon benieuwd welke femme fatales ze op mij af willen schieten mocht het zo ver komen.
Jawel, als dank moet je dan wel even wat shirts voor mij kopen die ik niet via internet kan krijgen okay?quote:
Je roept maar en ik regel dat voor je!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel, als dank moet je dan wel even wat shirts voor mij kopen die ik niet via internet kan krijgen okay?
Gewoon zo'n brandstore binnenlopen en even voor mij inslaan.
Dank je Noekje.
[ afbeelding ]
Hier moet je naar binnen!
Tof, als het dan kan zou dat echt super zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Je roept maar en ik regel dat voor je!
Val door de mand .. Heb er naar geluisterd. En twas mooi. Erg mooi ..quote:
In Duitsland kan ik zelfs MAC cosmetics online bestellen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tof, als het dan kan zou dat echt super zijn.
Seidensticker doet op dit moment echt gigantisch moeilijk over de verkoop in het buitenland.
Te stroef gewoon.
Okay, deal!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
In Duitsland kan ik zelfs MAC cosmetics online bestellen.![]()
Nee, echt! Als het echt doorgaat dan roep je maar.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo nietVanuit Porte au Prince kan het ook
FÖK!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik dan Duits moet leren en ga ik op zoek naar een Duitstalig FOK!
Das Fuck.. effe wennen met google..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ja, volgend weekend misschien of over een half jaar. Ik ben een slechte niet te peilen drinker.quote:
Hoe lang moet Herman eigenlijk in quarantaine?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, volgend weekend misschien of over een half jaar. Ik ben een slechte niet te peilen drinker.
Hij moet eerst z'n prikken! Dat wordt z'n doohood!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe lang moet Herman eigenlijk in quarantaine?
Er is toch een onderscheid tussen ongediertje en knuffelmuisjes. (Ik had een muisje tot mijn derde en dat weet ik nu nogquote:
Wie is Herman?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij moet eerst z'n prikken! Dat wordt z'n doohood!![]()
Mijn etalagepop krijgt nu haar eigen kamer, heb ik besloten. RIP Herman!
De opblaaskrokodil die IK elke keer moet meezeulen als er ook maar iets van zon schijnt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
De opblaaskrokodil die IK elke keer moet meezeulen als er ook maar iets van zon schijnt.
Met een wist-je-dat lijstquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Dit topic heeft overduidelijk een wiki nodig.
Of nog een muziekje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Dit topic heeft overduidelijk een wiki nodig.
Zo kan ik het ook, hahaha....wat een bagger.quote:
Ik niet hoor, ga volgende week op vakantie dus ben blijquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onvoorstelbaar wat voor herinneringen Fok! naar boven brengt![]()
Terug naar vandaag, iemand nog iets te zeiken
Ik ga wat meer Sunjars bestellen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onvoorstelbaar wat voor herinneringen Fok! naar boven brengt![]()
Terug naar vandaag, iemand nog iets te zeiken
O, gelukkig, ik zat al klaar: "eerste deur links, en vergeet niet door te trekken"quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ga volgende week op vakantie dus ben blij
Boh dat wist ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[quote]Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
http://www.imeem.com/peop(...)Om/sting_first_dive/
Vrolijk!
Imeem is tof zeg, veel beter dan tjoeptjoep.
Kut Dementor, ik moet inloggen om dat te horen
Wat een shitzooi, ik moet daar inloggen om te kunnen luisterenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
Vrolijk!
http://www.imeem.com/peop(...)f/sting_ghost_story/
Mooi.![]()
Nog vrolijker!
Imeem is tof zeg, veel beter dan tjoeptjoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |