Er is iets wat me de indruk geeft dat jij gewoon zwart blijftquote:
Dat "iets" voel ik ook. Heel gek!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is iets wat me de indruk geeft dat jij gewoon zwart blijft
Thanks, Ik ben gewoon benieuwd welke femme fatales ze op mij af willen schieten mocht het zo ver komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
Haha, Dementor, mijn stem heb je!
Je méént het!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Thanks, Ik ben gewoon benieuwd welke femme fatales ze op mij af willen schieten mocht het zo ver komen.
Jawel, als dank moet je dan wel even wat shirts voor mij kopen die ik niet via internet kan krijgen okay?quote:
Je roept maar en ik regel dat voor je!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel, als dank moet je dan wel even wat shirts voor mij kopen die ik niet via internet kan krijgen okay?
Gewoon zo'n brandstore binnenlopen en even voor mij inslaan.
Dank je Noekje.
[ afbeelding ]
Hier moet je naar binnen!
Tof, als het dan kan zou dat echt super zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Je roept maar en ik regel dat voor je!
Val door de mand .. Heb er naar geluisterd. En twas mooi. Erg mooi ..quote:
In Duitsland kan ik zelfs MAC cosmetics online bestellen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tof, als het dan kan zou dat echt super zijn.
Seidensticker doet op dit moment echt gigantisch moeilijk over de verkoop in het buitenland.
Te stroef gewoon.
Okay, deal!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
In Duitsland kan ik zelfs MAC cosmetics online bestellen.![]()
Nee, echt! Als het echt doorgaat dan roep je maar.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo nietVanuit Porte au Prince kan het ook
FÖK!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik dan Duits moet leren en ga ik op zoek naar een Duitstalig FOK!
Das Fuck.. effe wennen met google..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ja, volgend weekend misschien of over een half jaar. Ik ben een slechte niet te peilen drinker.quote:
Hoe lang moet Herman eigenlijk in quarantaine?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, volgend weekend misschien of over een half jaar. Ik ben een slechte niet te peilen drinker.
Hij moet eerst z'n prikken! Dat wordt z'n doohood!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe lang moet Herman eigenlijk in quarantaine?
Er is toch een onderscheid tussen ongediertje en knuffelmuisjes. (Ik had een muisje tot mijn derde en dat weet ik nu nogquote:
Wie is Herman?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij moet eerst z'n prikken! Dat wordt z'n doohood!![]()
Mijn etalagepop krijgt nu haar eigen kamer, heb ik besloten. RIP Herman!
De opblaaskrokodil die IK elke keer moet meezeulen als er ook maar iets van zon schijnt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
De opblaaskrokodil die IK elke keer moet meezeulen als er ook maar iets van zon schijnt.
Met een wist-je-dat lijstquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Dit topic heeft overduidelijk een wiki nodig.
Of nog een muziekje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Dit topic heeft overduidelijk een wiki nodig.
Zo kan ik het ook, hahaha....wat een bagger.quote:
Ik niet hoor, ga volgende week op vakantie dus ben blijquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onvoorstelbaar wat voor herinneringen Fok! naar boven brengt![]()
Terug naar vandaag, iemand nog iets te zeiken
Ik ga wat meer Sunjars bestellen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onvoorstelbaar wat voor herinneringen Fok! naar boven brengt![]()
Terug naar vandaag, iemand nog iets te zeiken
O, gelukkig, ik zat al klaar: "eerste deur links, en vergeet niet door te trekken"quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ga volgende week op vakantie dus ben blij
Boh dat wist ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[quote]Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
http://www.imeem.com/peop(...)Om/sting_first_dive/
Vrolijk!
Imeem is tof zeg, veel beter dan tjoeptjoep.
Kut Dementor, ik moet inloggen om dat te horen
Wat een shitzooi, ik moet daar inloggen om te kunnen luisterenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
Vrolijk!
http://www.imeem.com/peop(...)f/sting_ghost_story/
Mooi.![]()
Nog vrolijker!
Imeem is tof zeg, veel beter dan tjoeptjoep.
markquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef markvanrinsum het volgende:
goedavond fok
Dus dat...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een shitzooi, ik moet daar inloggen om te kunnen luisteren
Trusten Ruudquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat...
Ben vakantie aan het vieren en het raakt hier enigszins beneveld![]()
Truste Fok!![]()
Ha dat filmpje ken ik, die reacties zijn echt flauw.quote:
Trust Ruudquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat...
Ben vakantie aan het vieren en het raakt hier enigszins beneveld![]()
Truste Fok!![]()
Ik heb alleen maar een leuke buurman met een nog leuker hondjequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Dementor het volgende:
Dan moet ik dit ook nog maar eens een keer posten he.
Leuk om te draaien met de speakers op 100 om 23:49 op een zondagavond.
Buren.
Wonen wij niet toevallig in dezelfde straat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een leuke buurman met een nog leuker hondje![]()
Het enige nare is dat het een klusser is, en nog een waardeloze klusser ook, die nooit iets afmaakt.
Af en toe kan ik hem wel wurgen als hij weer eens aan het boren is.
Nee, denk het niet, ik woon niet in rotterdam.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wonen wij niet toevallig in dezelfde straat?
Ha mooi gedraaid!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, ik woon niet in rotterdam.
Maar jouw buren klussen dus ook?
Ja, doe eens mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Zal ik ook nog maar even meedoen dan?
Gejat van WJ:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |