abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:51:13 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61018081
ik hoorde net een nummer in de serie Grey's anatomy.
Dat was een man en een vrouw die een heel rustig nummer aan het zingen waren. Vrij droefig. En volgens mij zat de tekst its not to late in het nummer.

iemand een idee en ja dit is een lastige

edit
ja oke zat er iets naast maar ik zocht dus,
Damien Rice - 9 crimes

[ Bericht 22% gewijzigd door ook_gek op 21-08-2008 20:07:16 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_61020521
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:51 schreef ook_gek het volgende:
.... Vrij droefig..........
Da's best droevig, ja
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:25:33 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61022947
wel een pracht nummer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:32:19 #204
111601 xtuned
live life in the fast lane...
pi_61034259
Ik ben op zoek naar de viedeoclip van THE BPA ft TOE JAM.

Is de clip waarin de mensen uit de kleren gaan en censuur balkjes krijgen.

Iemand een idee waar ik deze kan vinden (om te downloaden)
god had hope for whome there's no dead only live returnal
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:40:14 #205
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61036156
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:32 schreef xtuned het volgende:
Ik ben op zoek naar de viedeoclip van THE BPA ft TOE JAM.

Is de clip waarin de mensen uit de kleren gaan en censuur balkjes krijgen.

Iemand een idee waar ik deze kan vinden (om te downloaden)
Lees de OP eens
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61038520
Ik heb nu een aantal keer een nummer voorbij horen komen dat echt zo'n uber-Salou/Feestvakantie-nummer is, maar ik krijg de titel maar niet te pakken.

# Nummer is niet heel lang uit
# In de videoclip danst de zangeres heel druk en erg hoerig
# Nummer is volgens mij Spaans
# 'Baila...Baila...Baila...Oh, oh, oh' komt er telkens in het refrein voor

Iemand die mij kan helpen?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:17:54 #207
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_61038903
Liedje wat ik wel eens hoor op SlamFM maar ik hoor net steeds niet wie het is.

Een vrouwen zingt o.a. "the sky is falling..." en dan met een piano melodietje tussendoor

Wie weet waar ik het over heb...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_61039127
Zoek een nummer van een paar jaar terug zat een stukje in, maar google vindt niets:
"W.E.E.K.E.N.D. i't weeeeekend"

en dat eerste is dan op zn engels gespeld "double u ee ee kee ee en dee" etc...

zat volgens mij een best foute clip bij met van die gasten die gingen tenissen ofzo

Hoe heet t ookalweer!?
pi_61039633
Ik ben op zoek dat ik laatste tijd op de radio hoor ik weet niet precies welk radio zender maar ik denk iets van 538 ofzo want er worden ook redelijk veel 'nieuwe nummers' op gedraaid.

Helaas hoor ik het altijd op mn werk en kan ik dus de songtext nooit goed horen, ik weet wel dat het heel zacht / rustig wordt gezongen door 2 personen 1 vrouw en 1 man volgens mij. En de woorden 'Its alright' komen er heel vaak in voor (Als ik het goed heb gehoord) ik denk ook dat dit in het refrein zit. Eerst zing de vrouw 'It's alright' heel zacht en daarna zingt de man het er ook zacht achteraan dus It's alright (vrouw) en dan gelijk it's alright (de man). Jammer genoeg is er altijd veel lawaai op het werk dus meer heb ik ook niet gehoord of is me niet bijgebleven. Het wordt in ieder geval heel zacht/rustig gezongen en het is volgens mij een vrij nieuw nummer.

Alvast bedankt!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:44:44 #210
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61039681
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:26 schreef menesis het volgende:
Zoek een nummer van een paar jaar terug zat een stukje in, maar google vindt niets:
"W.E.E.K.E.N.D. i't weeeeekend"

en dat eerste is dan op zn engels gespeld "double u ee ee kee ee en dee" etc...

zat volgens mij een best foute clip bij met van die gasten die gingen tenissen ofzo

Hoe heet t ookalweer!?
Arling & Cameron - W.E.E.K.E.N.D.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61041009
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef CybPraetorian het volgende:
Liedje wat ik wel eens hoor op SlamFM maar ik hoor net steeds niet wie het is.

Een vrouwen zingt o.a. "the sky is falling..." en dan met een piano melodietje tussendoor

Wie weet waar ik het over heb...
Jerry Ropero ft. Cozi - The Storm?

Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_61044105
Ik zoek een dancenummer, naja, echt dance is het misschien niet. Maar hoorde het afgelopen zomer bij een beachclub in Kroatië. (Aquaris in Novalja)
En het nummer begint met een soort tango-deuntje. Veel meer kan ik er niet over zeggen.
Zal kijken of ik straks nog een videootje online kan zetten waarop het slecht te horen is.
Maar misschien weet iemand het zo al?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:49:30 #213
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61044141
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef Impry het volgende:
Ik zoek een dancenummer, naja, echt dance is het misschien niet. Maar hoorde het afgelopen zomer bij een beachclub in Kroatië. (Aquaris in Novalja)
En het nummer begint met een soort tango-deuntje. Veel meer kan ik er niet over zeggen.
Zal kijken of ik straks nog een videootje online kan zetten waarop het slecht te horen is.
Maar misschien weet iemand het zo al?
Jean Claude Ades & Vincent Thomas - Shingaling
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:50:48 #214
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61044181
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Even een ID voor jullie.
Track staat aangegeven als Deadmau5 - Brazil (2nd Edit), maar dit is hem zeker niet.
Vraag is welke wel.
http://www2.zippyshare.com/v/73305022/file.html
Kom op progressive kenners .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61044216
quote:
Nee, die is het niet, komt wel beetje in de richting ja. Draaide ze daar ook veel, maar is een andere.
pi_61044543
Bekijk deze YouTube-video
Daar een videootje met onduidelijke opname en irritant commentaar, maar het is wel te horen
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:35:00 #217
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_61045198
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef Nicolas123 het volgende:
Ik ben op zoek dat ik laatste tijd op de radio hoor ik weet niet precies welk radio zender maar ik denk iets van 538 ofzo want er worden ook redelijk veel 'nieuwe nummers' op gedraaid.

Helaas hoor ik het altijd op mn werk en kan ik dus de songtext nooit goed horen, ik weet wel dat het heel zacht / rustig wordt gezongen door 2 personen 1 vrouw en 1 man volgens mij. En de woorden 'Its alright' komen er heel vaak in voor (Als ik het goed heb gehoord) ik denk ook dat dit in het refrein zit. Eerst zing de vrouw 'It's alright' heel zacht en daarna zingt de man het er ook zacht achteraan dus It's alright (vrouw) en dan gelijk it's alright (de man). Jammer genoeg is er altijd veel lawaai op het werk dus meer heb ik ook niet gehoord of is me niet bijgebleven. Het wordt in ieder geval heel zacht/rustig gezongen en het is volgens mij een vrij nieuw nummer.

Alvast bedankt!
Ik moest gelijk aan Damien Rice - 9 Crimes denken, maar dat is nou niet bepaald een nieuw nummer.
want de klop doet het niet.
pi_61045391
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef OuiOui het volgende:
Ik heb nu een aantal keer een nummer voorbij horen komen dat echt zo'n uber-Salou/Feestvakantie-nummer is, maar ik krijg de titel maar niet te pakken.

Niemand? Nummer schijnt op dit moment toch een aardige hit te zijn in bijv. Salou en Ibiza.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:46:35 #219
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61045461
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef Impry het volgende:

Daar een videootje met onduidelijke opname en irritant commentaar, maar het is wel te horen
Komt me nog niet bekend voor, helaas
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:43 schreef OuiOui het volgende:

[..]

Niemand? Nummer schijnt op dit moment toch een aardige hit te zijn in bijv. Salou en Ibiza.
Uit de OP:
quote:
Tips

# Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
# Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
# Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
# Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
# Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
# Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
# Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
# Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
pi_61045636
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef donroyco het volgende:
Komt me nog niet bekend voor, helaas
Vaak duurt het ook wat langer eerdat de nieuwere club-nummers doorkomen hier in Nederland.
En zo vaak werd hij ook niet gedraaid daar, maar toch wel paar keer in die twee weken.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:58:43 #221
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_61045702
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef OuiOui het volgende:

?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_61046152
quote:
Te oud nummer.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:32:52 #223
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_61046281
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef Esto het volgende:

[..]

Jerry Ropero ft. Cozi - The Storm?

JAAAA Bingo!! Thanks, daar was ik zelf niet opgekomen...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_61047714
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef HV het volgende:

[..]

Ik moest gelijk aan Damien Rice - 9 Crimes denken, maar dat is nou niet bepaald een nieuw nummer.

Dat is hem! ja ik wist niet of die nieuw was maar ik hoor hem zo nu en dan wel is dus ging er maar vanuit! maar harstikke bedankt heb er super lang naar gezocht!
pi_61050478
Het origineel van Remixed van UF, van wie is die?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')