Nee, het lijkt er totaal niet op. Volgens mij is het ook niet iets van nine inch nails. Ik ben geen held in uploaden van muziek ofzo, kent iemand een site waar ik mp3tjes kan uploaden en deze dan voor iedereen te beluisteren zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de Photek remix van de single?
Ja die is makkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:58 schreef Rammstino het volgende:
HOI![]()
Ik zoek een nummer die een beetje lijkt op freestyler van the bumfunk mc's
In de clip zie je een dansend meisje met een lolly
Op t laatst stapt ze bij een gast in de auto, tis niet een heel oud nummer.
Meer weet ik er eigenlijk niet van![]()
Iemand toch een idee?
Boom selecter - Bamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef RJunkie het volgende:
Ik ben al een aantal keer goed geholpen hier, en heb er weer 1. Hij is beetje lastig maar ik probeer het te omschrijven.
Ik ben op zoek naar de titel van een reggae/dub track (maar volgens mij ook in een recent dance track uitgebracht) waarin je een vrouw (of i.e.g. een hoge stem) een in deuntje zegt 'wan wan. badida, wan wan' of ziets (is fonetisch gespeld). Op Lowlands heb ik hem ook gehoord in de Groove Tube
Bedankt alvast!
Blij dat je me omschrijving snaptequote:Boom selecter - Bam
Ook gebruikt door: Olav Basoski ft. Michie One - Waterman
File does not exist..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:27 schreef Kadafi het volgende:
Dit nummer op onderstaande link, en dan de Artiest + Titel ervan zou ik graag willen weten. Het is niet van Nine Inch Nails, maar het kan wellicht een remix zijn van een nummer van Nine Inch Nails.
Nine Inch Nails - With Teeth - The Hand That Feeds.mp3
Bvd
Supah! Dank je wel!quote:
1. Mobb Deep ft. 50 Cent & Nate Dogg - Have A Partyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef 123qwerty567 het volgende:
Hallo,
Ik heb 3 stukjes muziek, waarvan ik graag de naam en artiest zou willen weten...
1: http://media.putfile.com/help1-76
2: http://media.putfile.com/help2-19
3: http://media.putfile.com/help3
Alvast bedankt!
Kan je misschien iets specifieker zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef PeEsHa het volgende:
Gezocht: een oud popnummer met Gregoriaanse zangers...
Hij komt me vaag bekend voor, NIN is het in ieder geval nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:38 schreef Kadafi het volgende:
Misschien werkt dit wel. Herkent iemand het nummer op onderstaande link?
Click here to watch Unknown-song-85-16
Het nummer is electronisch, met zowel drums, industrial effects als big-beat elementen erin verwerkt, als ik het niet verkeerd heb. Het zou filmmuziek kunnen zijn. Please help me
Hehe, ja het lijkt me ook geen nummer dat iedereen standaard in z'n playlists heeft staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hij komt me vaag bekend voor, NIN is het in ieder geval niet
Nog steeds niemand?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef Niconigger het volgende:
Ik zoek een nummer gezongen door een man (wel redelijk hoge stem) en hij zingt iets als: ... I don't want to walk away and never can hear you say fly away or ride away
Ik heb bij google al gezocht op de tekst die ik nog weet en ik heb ook al op YouTube gekeken maar niks gevonden.
Ik hoop dat iemand het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |