quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:17 schreef appelfapje het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Het begint met het deuntje wat ik geupload heb en daarna komt zon harde bass erin voor.
Dit is van een live set van Ryan Marciano en Sunnery James op Mysteryland 2007
http://rapidshare.com/files/136854185/Intro.mp3.html
Eerst lezen appelfapje:quote:
Ah ik dacht al, waar ken ik hem ook alweer vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerst lezen appelfapje:
Help ik zoek...#245
Daarvan dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, waar ken ik hem ook alweer van
Sorry Roy
Hield m'n iPhone met de App Shazam bij de Speakers om de muziek te taggen en hij kwam met Funk D'Void - Diabla aanzettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:08 schreef Silvinka het volgende:
Ik weet niet of ik m'n vraag mag herhalen, maar het betreft de muziek uit onderstaand filmpje. De eerste 33 seconden hoor je een progressive nummer.
Wie kan mij alsnog helpen erachter te komen van wie deze muziek is?
Arhg.. Sorry helemaal overheen gelezen. mijn fout.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerst lezen appelfapje:
Help ik zoek...#245
We know, now you knowquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef appelfapje het volgende:
[..]
Arhg.. Sorry helemaal overheen gelezen. mijn fout.
iig bedankt voor het nummer
Deze is ut:
Je bent een schat!!! Dankjewel!!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:44 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Hield m'n iPhone met de App Shazam bij de Speakers om de muziek te taggen en hij kwam met Funk D'Void - Diabla aanzetten
En het klopt
Dario G - Sunchymequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een exotisch nummer uit de jaren 90
Het enige wat ik me herinner is dat erin wordt gezongen: hey oh na na he! <--- dat komt voor in het refrein als ik me niet vergis.
Het lied wordt begeleid door een leuk exotisch melodietje
Wie oh wie, weet welke ik bedoel?
Haha, hadden ze al gedaan, en ik weet niet of hugo atm tijd heeft om dat uit te zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
haha stinus, had het hugo ff gevraagd
Iemand die het weet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zoek een rustig Nederlandstalig nummer van een groep die 'Van De Nacht' of iets wat erop lijkt heet, het nummer begint zo:
'Vrienden maken dat is zo gedaan, maar ze komen en ze gaan,
't gaat niet dieper met de meesten om je heen, want een echte vriend dat is er vaak maar één
Refrein: 'Zeg me dat het altijd zo is, zeg me dat het altijd zo blijft'
Star Wars - Cantinaquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:10 schreef Dononino het volgende:
[..]
Heeft iemand hem nog kunnen vinden?
Era - Ameno?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:58 schreef docoploc het volgende:
Gezocht, nummer waarin ze op Gregoriaanse achtig wijze een stuk zingen met "Domine" vrij krachtig gezongen en steeds iets lager. Het is niet Sadness van Enigma, daar heeft het wel iets van weg, maar het is krachtiger. Zoek me helemaal suf
Kan je anders stukjes van het nummer uploaden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef Kadafi het volgende:
Ik heb hier in een downloadmap 2 nummers gevonden, met de titel: "Nine Inch Nails - The Hand That Feeds". Eentje duurt er 3:32, de ander duurt 8:08. De nummers verschillen echter totaal van elkaar. Die van 3:32 wordt erkent op musicmeter als een albumversie op het album "With Teeth". De ander van 8:08 is volgens mij helemaal mistagged, want ik kan het nergens vinden bij musicmeter.nl op een regulier album van NIN. Die van 8:08 zoek ik. Als het nummer van een andere artiest is, ben ik erg benieuwd wat die nog meer heeft gemaakt, NIN ken ik echter ook niet goed.
Het hoeft niet per sé een nummer van Nine Inch Nails te zijn, ookal komt de stijl overeen. Het is niet echt rock, meer industrial electronisch. Hier wat opvallende passages in het nummer:
- De opening: het begint met iets wat via luidsprekers wordt omgeroepen, het galmt, het is waterig, er komen geluidseffecten opzetten, en wat electrische drums en dat soort dingen vanaf ongeveer 0:30 tot 0:40.
- De rest lijkt me volledig electronisch met wat drums, ik hoor vaak een geluid wat lijkt op scratchen van een LP
- 4:39 er komt ineens een dikke zware gitaar doorheen, tot 4:56, hetzelfde geldt voor 7:36 tot 7:52
- Het nummer is volledig instumentaal
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:15 schreef matthendriks het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2008/08/bmw_x6.php
Eerste nummer wat je hoort? ... Klinkt wel lekker
Is dat niet gewoon de Photek remix van de single?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef Kadafi het volgende:
Ik heb hier in een downloadmap 2 nummers gevonden, met de titel: "Nine Inch Nails - The Hand That Feeds". Eentje duurt er 3:32, de ander duurt 8:08. De nummers verschillen echter totaal van elkaar. Die van 3:32 wordt erkent op musicmeter als een albumversie op het album "With Teeth". De ander van 8:08 is volgens mij helemaal mistagged, want ik kan het nergens vinden bij musicmeter.nl op een regulier album van NIN. Die van 8:08 zoek ik. Als het nummer van een andere artiest is, ben ik erg benieuwd wat die nog meer heeft gemaakt, NIN ken ik echter ook niet goed.
Het hoeft niet per sé een nummer van Nine Inch Nails te zijn, ookal komt de stijl overeen. Het is niet echt rock, meer industrial electronisch. Hier wat opvallende passages in het nummer:
- De opening: het begint met iets wat via luidsprekers wordt omgeroepen, het galmt, het is waterig, er komen geluidseffecten opzetten, en wat electrische drums en dat soort dingen vanaf ongeveer 0:30 tot 0:40.
- De rest lijkt me volledig electronisch met wat drums, ik hoor vaak een geluid wat lijkt op scratchen van een LP
- 4:39 er komt ineens een dikke zware gitaar doorheen, tot 4:56, hetzelfde geldt voor 7:36 tot 7:52
- Het nummer is volledig instumentaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |