quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:45 schreef Wykee het volgende:
Ik ben opzoek nr een plaat waarvan ik alleen de videoclip ken. 't Nummer is al zeker een paar jaar oud en ik weet ook niet meer hoe-ie pcies gaat, dus dit wordt een opgave ;-)
Genre is een btje à la Groove Armada (vind ik), maar ik kan er ook naast zitten, omdat ik'm al zo lang niet meer heb gehoord :-P
In de clip zie je een vrouw in een hotelkamer, je ziet dat ze zich klaar aan't maken is voor de avond. Douche, opmaken, kleren aantrekken, etc etc... En dan blijkt aan het einde van de clip, dat ZIJ de DJ is! Verrassend, maar super vet!
Goed, meer weet ik niet van het nummer, hoop dat iemand me kan helpen hiermee..
Nee dat is hem helaas niet. Het deel dat ik bedoel is een soort van refrein. Iedereen kent het nummer, maar de naam weet ik nietquote:
Je bedoelt toch niet de Vengaboys met Boom boom boom boom? Kan officiële clip zo gauw niet vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:11 schreef VoreG het volgende:
Ik zoek een overbekend dance? nummer waarbij er vrij vaak een stuk komt waarbij iedereen 'meezingt'.
De schitterende tekst:
Woooooo Woohoooo
Woooooooooo Wooo ho ho
oid.
Wil hem onder een filmpje gaan zetten, maar ik heb geen idee hoe het nummer heet,
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef miodzio het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de Vengaboys met Boom boom boom boom? Kan officiële clip zo gauw niet vinden.
Qua "tekst" is dit het enige wat ik ken en er op lijkt, hoewel het niet recent is en ook geen dance:quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..], nee.
Volgens mij is het een vrij recent nummer. Het is meer club/dance/etc muziek, geen halve skihut!
Al wordt het ook wel gedraaid in de skihut, dankzij het 'refrein'.
Groove Armada - Hands Of Timequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:37 schreef Esto het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, waarin alleen instrumenten in voorkomen. (tot zover ik weet)
Het wordt gebruikt in de film Madagascar als 'Alex de leeuw' aan het dromen is over zijn vlees. Ook heb ik het al vaak gehoord aan het eind van een aflevering van Hollands Next Topmodel tijdens de eliminatie. . . Op google kan ik de naam van het nummer niet vinden.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:13 schreef MarBu het volgende:
[..]
Qua "tekst" is dit het enige wat ik ken en er op lijkt, hoewel het niet recent is en ook geen dance:
?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:08 schreef VoreG het volgende:
Dat is hem!
Alleen daar is dus een remix van
ik ken pennywise, maar dit wist ik niet
Ik ben bang dat ik dit nummer heb gehoordquote:In 1996 pleegt bassist Jason Thirsk zelfmoord. Aanvankelijk wilden de overblijvende bandleden niet meer verder spelen, maar later pakken ze de draad toch weer op met een nieuwe bassist, Randy Bradbury. Jim Lindberg, zanger van de band, schrijft de teksten zelf. Sommige oldschool songs die geschreven zijn door Jason Thirsk worden tijdens optreden nog steeds gespeeld, ter nagedachtenis aan Jason Thirsk. Een voorbeeld hiervan is het bekendste nummer Bro Hymn. Dit nummer wordt gedraaid in het Gelredome als Vitesse een goal heeft gescoord, er is een gabbercover en zelfs een Nederlandstalige skihut-cover
Melrose - O zal het wel niet zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:08 schreef VoreG het volgende:
Dat is hem!
Alleen daar is dus een remix van
ik ken pennywise, maar dit wist ik niet
It wasn't mequote:Op zondag 24 augustus 2008 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.
Paul Elstak en Ajax moet je niet in 1 zin zetten
Nee, zo dramatisch is het ook weer nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Melrose - O zal het wel niet zijn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:17 schreef MarBu het volgende:
[..]
Da's een remix van DB Boulevard - Point Of View
Zal kijken of ik de goede kan vinden
Hij lijkt erop, maar hij is iets te 'hard'. We gaan in ieder geval de goede kant op!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar, lijkt hij erop, of totaal niet? Anders kan het bijvoorbeeld deze nog zijn:
Ghehe, duurt ff, maar begin volgend topic hebben we hemquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij lijkt erop, maar hij is iets te 'hard'. We gaan in ieder geval de goede kant op!
Vooral de mooie dame in die clip hèquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Lekker nummertje. Leuk dat ik die weer tegenkom.
Verkeerde.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij lijkt erop, maar hij is iets te 'hard'. We gaan in ieder geval de goede kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |