abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:30:58 #1
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60711472

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

[ Bericht 14% gewijzigd door Bullet-tooth op 10-08-2008 19:01:42 ]
  • Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60711493
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef Sjakie01 het volgende:
    Ik ben op zoek naar een nummer met een melodie die ook in het volgende trance nummer verwerkt zit.

Het nummer dat ik zoek is een soort van popnummer maar dan iets ruiger en het is geloof ik schots of iers. Iemand enig idee?
    Dat is een brute verkrachting van het klassieke Schotse nummer 'Scotland the brave'. Omdat er erg veel uitvoeringen van zijn weet ik niet welk nummer je precies zoekt, maar ik weet wel dat de Dropkick Murphys onder de titel 'Cadence to arms' een cover gemaakt hebben.

zondag 10 augustus 2008 @ 18:42:20 #3
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_60711669
    Ah hier waren we
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_60711949
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
    pi_60711968
    In een reclamefilmpje op Discovery Channel, ik geloof over Discovery Science van UPC ofzo, zit een bekend piano-melodietje. Is van een oud klassiek nummer denk ik..
    De reclame gaat over dat je altijd naar dingen kan vragen, dat er geen genoeg vragen zijn. "Waar zijn alle babyduifjes?".

Iemand een idee?
    pi_60712019
    Misschien is het een idee om de OP ook even na te lopen

edit: juist ja!

[ Bericht 8% gewijzigd door Skeletor op 10-08-2008 19:36:43 ]
    I approve this message
    pi_60713141
    Net terug van een heerlijke vakantie waar ik deze overal hoorde in de loungebars
    Wie kan mij vertellen hoe deze heet?

http://rapidshare.de/files/40204742/quest.wma.html
    kthxbye
    pi_60713236
    het heet: quest.wma
    pi_60713464
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 18:32 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat is een brute verkrachting van het klassieke Schotse nummer 'Scotland the brave'. Omdat er erg veel uitvoeringen van zijn weet ik niet welk nummer je precies zoekt, maar ik weet wel dat de Dropkick Murphys onder de titel 'Cadence to arms' een cover gemaakt hebben.

De melodie klopt wel maar in het nummer dat ik bedoel word ook gezongen. Weet je misschien welk nummer ik bedoel?
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
      zondag 10 augustus 2008 @ 20:30:31 #10
    216064 Brabant
    Want daar brand nog licht!
    pi_60714318
    Van: "Afroman - Because I Got High" was toch ook een nederlandse versie?
    (die baggere)
    Iemand.?
    Want daar brand nog licht!
    pi_60714423
    Iemand stuurde me dit nummer:
    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=384538272
    Deuntje kwam me te bekend voor, weet iemand het origineel?
    pi_60715251
    Hallo,

IK ben op zoek naar een soort van kinderliedje dat op de kinderzenders een tijdje in een reeks van verschillende liedjes uitgezonden werd. Het leek een beetje op kinderen voor kinderen maar het was dus
    niet van kinderen voor kinderen.

Het gaat over een meisje dat zingt over haar broertje dat een ongeluk heet gehad en volgens mij in een coma ligt. Ik ben nu al zoo lang op zoek naar de titel o.i.d dat ik nu jullie hulp maar ga inzetten.

Alvast bedankt
      zondag 10 augustus 2008 @ 21:35:31 #13
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60716362
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 20:33 schreef Mindstate het volgende:
    Iemand stuurde me dit nummer:
    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=384538272
    Deuntje kwam me te bekend voor, weet iemand het origineel?
    quote:
    The first Zombie Nation Record contained the song "Kernkraft 400", German for "Atomic Energy 400," which is considered one of the most famous songs of electronic dance music. The song featured one of David Whittaker's small songs from the 1984 Commodore 64 game Lazy Jones called "Stardust". Soon after the first independent release in 1999 the song developed into an underground hit in European clubs, and was licensed to various countries including a more commercial remix version by Italian remix-producer DJ Gius.
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_60716553
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef Brabant het volgende:
    Van: "Afroman - Because I Got High" was toch ook een nederlandse versie?
    (die baggere)
    Iemand.?
    No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_60719180
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef fetss het volgende:
    het heet: quest.wma
    Fijn bedankt, daar kom ik echt een stuk verder mee!
    kthxbye
    pi_60723925
    Iemand enig idee hoe het volgende nummer heet:

Dit stukje komt uit de film Wall-E, maar imdb en google gaven geen hits. Ik heb tevens midomi geprobeerd, maar dat gaf helaas ook geen resultaten.

Alvast bedankt
    pi_60725666
    Ik zoek een soort apres-ski nummer. Het is een megamix van Duitse hits met o.a. Ich Bin Wie Du, Heidi, Du Bist Alles, Schone Meid & Rosamunde. Iemand een idee?
    pi_60727714
    Kan iemand me vertellen hoe dit nr heet?
    kthxbye
      maandag 11 augustus 2008 @ 12:23:15 #19
    17864 Ablaze
    Is niet meer te houwe!
    pi_60729588
    Ik zoek: een de recent clubnummer, waarbij een oude dance track (ik schat midden jaren negentig) is hergebruikt op een ritme dat lijkt op die in Samir's theme.
    Ga doorrrrrr!
      maandag 11 augustus 2008 @ 14:55:06 #20
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60733413
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef Ablaze het volgende:
    Ik zoek: een de recent clubnummer, waarbij een oude dance track (ik schat midden jaren negentig) is hergebruikt op een ritme dat lijkt op die in Samir's theme.
    Je bedoelt toch niet:

Alex Gaudino - Watch Out
    Origineel: Pigbag - Papa's Got a Brand New Bag
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      maandag 11 augustus 2008 @ 15:33:31 #21
    17864 Ablaze
    Is niet meer te houwe!
    pi_60734391
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet:

Alex Gaudino - Watch Out
    Origineel: Pigbag - Papa's Got a Brand New Bag
    Klopt, die bedoel ik niet...

Als ik meer wist, zou het makkelijker zijn, maar dit is alle informatie die ik kan geven...
    Ga doorrrrrr!
      maandag 11 augustus 2008 @ 15:44:38 #22
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60734689
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 15:33 schreef Ablaze het volgende:

[..]

Klopt, die bedoel ik niet...

Als ik meer wist, zou het makkelijker zijn, maar dit is alle informatie die ik kan geven...
    Nog maar een gokje:
    Guru Josh Project - Infinity 2008
      maandag 11 augustus 2008 @ 18:21:46 #23
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_60738383
    Meezoek-post.
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
      maandag 11 augustus 2008 @ 20:02:56 #24
    17864 Ablaze
    Is niet meer te houwe!
    pi_60741120
    Gevonden...

Het nummer luistert naar de imposante naam: Robin S vs Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love / Be

Bedankt
    Ga doorrrrrr!
      maandag 11 augustus 2008 @ 20:04:20 #25
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60741174
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Ablaze het volgende:
    Gevonden...

Het nummer luistert naar de imposante naam: Robin S vs Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love / Be

Bedankt
    Dat is dus echt clubhit van deze zomer (en eigenlijk was ie al langer uit ) Geniet maar met het luisteren ervan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')