De verpleegsterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef SlimShady het volgende:
hmm tong-facts. voor wie liet je je besnijden?
Dat dus & bij mijn eigen spuit ik niet, bij mn lieftallige vriendin is dat andersquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:06 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij is dat afhankelijk van een aantal factoren:
- Van hoe geil je bent
- Hoe lang het geleden is dat je bent klaargekomen
die kan je niet vaak genoeg maken hoorquote:
Zéker niet als er bijna een jaar tussen zit. Zie een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
die kan je niet vaak genoeg maken hoor
same herequote:na een week niet rukken, spuit ik het meisje zo door de muur heen...
als ik voor de 5e keer weer binnen een uur klaarkomt, vloeit het er langzaam uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car.”
wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:16 schreef S_1980 het volgende:
De kracht hangt af van hoe opgewonden je bent. De dikte van hoe lang je niet bent klaargekomen. Hoe dikker je zaad, hoe minder ver je spuit (maar wel meer produceert).
x = G * 1 / d
x = afstand
G = mate van G eylheid
d = aantal dagen zonder ejaculatie
Ik zie hier wel een eindexamen wiskunde / biologie vraag in.
W-T-F?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:16 schreef S_1980 het volgende:
De kracht hangt af van hoe opgewonden je bent. De dikte van hoe lang je niet bent klaargekomen. Hoe dikker je zaad, hoe minder ver je spuit (maar wel meer produceert).
x = G * 1 / d
x = afstand
G = mate van G eylheid
d = aantal dagen zonder ejaculatie
Ik zie hier wel een eindexamen wiskunde / biologie vraag in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |