Poll: Spuiter of vloeier?quote:Ook de kracht waarmee het sperma uit de penis wordt gestoten varieert sterk van man tot man en van ogenblik tot ogenblik. Sommige mannen spuiten het sperma wel een meter ver, bij anderen vloeit het uit de penis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Jij pist sperma?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:35 schreef Rosbief het volgende:
Als ik echt hard moet pissen dan spuit het eruit zodra ik boven de pot hang.
Als ik minder nodig moet dan vloeit het zeg maar.
lekker sperma snatzenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:54 schreef GasTurbine het volgende:
In poedervorm.
uhhuquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:06 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij is dat afhankelijk van een aantal factoren:
- Van hoe geil je bent
- Hoe lang het geleden is dat je bent klaargekomen
Ben ik het mee eens. Factor 1 hangt dan ook wel weer af van factor 2.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:06 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij is dat afhankelijk van een aantal factoren:
- Van hoe geil je bent
- Hoe lang het geleden is dat je bent klaargekomen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:29 schreef Biancavia het volgende:
Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat valt deze topic inderdaadquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:32 schreef lucithai het volgende:
Valt deze topic onder het niveau van WAT IS LEKKERDER OM TE NEUKEN EEN ANUS OF EEN VAGINA?
Wat ik me dan afvraag: hoe weet je dat? Is het zo dat je in bed ligt te rukken, en dan op het laatste moment richting de muur mikt om achteraf te kijken waar het beland is? Lijkt me naar, vooral als je tapijt hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Factor 1 hangt dan ook wel weer af van factor 2.
Hoe dan ook, als ik drie dagen niet ben klaargekomen en ik ben behoorlijk geil, dan komt het ook wel 2 meter ver.
Dus jij schiet met scherp?quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:26 schreef lord_sylus het volgende:
ik ben duidelijk een spuiter
als ik lekker op de buikje van mijn vriendin wil klaarkomen en ik richt het een beetje omhoog zit ik al gou in haar gezicht, of tegen de muur, hangt ervan af hoe goed ik aan het mikken ben
Die was al gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef heiden6 het volgende:
Er zit iets op je lip.
Dat hoort minimaal tien keer te gebeuren.quote:
Aan jouw de eer, goozert; baas boven baas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:51 schreef fokkieslim het volgende:
Ik spuit een volwassen kerel van z,n brommer af al het mot.
Dus ik mag spreken van spuiten.
Goed geslacht. Een koe mag slecht geslacht zijn. Dat smaakt toch wel. Maar bij paardenvlees is het delicater.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef joep.t het volgende:
Tong80 op wat voor geslacht val je eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |