quote:ik loop nu 4 maanden stage in barcelona
Ik denk dat de vraag meer was waarom je uberhaupt naar het buitenland wil als je blijkbaar alleen maar bij de AH wil winkelen en een hekel hebt aan alles wat niet precies zoals in Nederland is... daar lijkt het in ieder geval wel erg op als ik je berichten zo lees hier en in KAA.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:32 schreef wschravendijk het volgende:
stage lopen! kunt u niet lezen ofzo
[..]
Mijn God, ik heb precies dezelfde foto op dezelfde plek genomenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
Ja mooi is het he, zo rustig en fijn in vergelijking met Barcelona. Ik kwam er even helemaal tot rust, prachtig die oude stadsmuur om overheen te lopen en van het uitzicht te genieten. Ik heb hier ook een paar Girona foto's staan.
[ afbeelding ]
Precies, en daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag meer was waarom je uberhaupt naar het buitenland wil als je blijkbaar alleen maar bij de AH wil winkelen en een hekel hebt aan alles wat niet precies zoals in Nederland is... daar lijkt het in ieder geval wel erg op als ik je berichten zo lees hier en in KAA.
Vueling al gecheckt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef ozzietukker het volgende:Clickair heeft de tarieven na maart 2009 vrijgegeven... ik vind de vluchttijden zwaar kut, opzich gaat de heenreis nog wel, maar om 11.10 al terug gaat toch ten koste van je dag....
Ik wacht nog even tot Transvertragia zijn tarieven vrij geeft, deze zijn vaak wel iets duurder, maar de terugreis is er al vanaf 45 euro, en clickair vraagt hier 35 euro voor, maar als de tijden stukken beter zijn is mijn keus snel gemaakt.
Nou mensen gaan naar stage lopen om daar meer ervaring te krijgen in bepaalde competenties.quote:Ik denk dat de vraag meer was waarom je uberhaupt naar het buitenland wil als je blijkbaar alleen maar bij de AH wil winkelen en een hekel hebt aan alles wat niet precies zoals in Nederland is... daar lijkt het in ieder geval wel erg op als ik je berichten zo lees hier en in KAA.
Ik heb inderdaad nog nooit stage gelopen en ben nog nooit in het buitenland geweest...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef wschravendijk het volgende:
[..]
Nou mensen gaan naar stage lopen om daar meer ervaring te krijgen in bepaalde competenties.
En natuurlijk zijn er altijd minpunten als je die niet hebt dan ben je wel beetje raar.
Ik zou zeggen probeer het zelf uit dan weet je wat ik bedoel.
Methods of paymentquote:The service can be paid in cash or via credit card, providing the taxi driver has posted a sign indicating that he/she offers such method of payment.
Ik woon in Barcelona en ben hier afgestudeerd, bijna geen minpunten ondervondenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef wschravendijk het volgende:
[..]
Nou mensen gaan naar stage lopen om daar meer ervaring te krijgen in bepaalde competenties.
En natuurlijk zijn er altijd minpunten als je die niet hebt dan ben je wel beetje raar.
Ik zou zeggen probeer het zelf uit dan weet je wat ik bedoel.
+/-4 maanden stage, en je Nederlands begint nu al slechter te worden, dat doe je goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:50 schreef wschravendijk het volgende:
daar ga ik dan maar vanavond even kijken klinkt goed en woon tog bij jaume
bedankt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voor HipHop moet je in ieder geval niet naar Razz gaan
Wel mijn favo club, goeie muziek.![]()
Ik hou van de stad, heb er vijf maanden stage gelopen en ik wil nog steeds een keer terug. Alleen komt het financieel voorlopig nog niet uit. Maar die tijd komt er wel zeker weten!
Over uitgaan: Kennen jullie Fira? Is een kleine, erg Spaans georienteerde club. Ik ben er destijds 1 keer geweest, maar de keer erna dat ik wilde was hij gesloten. Ben benieuwd of hij nog bestaat... Hij zat bij Diagonal volgens mij.
Hehe, kreeg van Oad, waar ik mijn hotel heb geboekt, een Marco Polo boekje "gratis" bij mijn reisbescheiden. Daar staat gelukkig iets in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee waar je moet zijn voor hiphop en jazz sorry.
Bedankt voor de tip, mijn werk zit daar vlakbij dus kan ik in mn pauze wel eens ff kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik woon in Barcelona en ben hier afgestudeerd, bijna geen minpunten ondervonden.
Ik ga trouwens heel vaak naar Clandestina, een theehuisje in woonkamer sfeer met gratis WiFi. Kannetjes thee voor 2 euro en superlekkere brownies! Baixada de Viladecols 2 (metro Jaume I)
[ afbeelding ]
Wat vind je goedkoop?quote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef MFPascal het volgende:
Hey Leinonlein of misschien iemand anders, kun je me aangeven waar ik een beetje goedkoop en ook goed kan eten? Heb je tips? Graag voor woensdag een reactie want dan vertrek ik.Tnx alvast.
Overalquote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef MFPascal het volgende:
Hey Leinonlein of misschien iemand anders, kun je me aangeven waar ik een beetje goedkoop en ook goed kan eten? Heb je tips? Graag voor woensdag een reactie want dan vertrek ik.Tnx alvast.
- Goedkoop en goed, dan moet je warm lunchen. Restaurants bieden vaak een lunchmenu aan met 3 gangen inclusief eten voor rond de ¤ 10. Daarnaast weg blijven uit het centrum, rond de ramblas en de cathedraal is het duur en niet kwalitatief hoogstaandquote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef MFPascal het volgende:
Ok, vergeet mijn tipsquote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
- Goedkoop en goed, dan moet je warm lunchen. Restaurants bieden vaak een lunchmenu aan met 3 gangen inclusief eten voor rond de ¤ 10. Daarnaast weg blijven uit het centrum, rond de ramblas en de cathedraal is het duur en niet kwalitatief hoogstaand.In Gracia kun je veel leuke tapasrestaurants vinden
(metro Fontana).
- Thai Sabai Sabai, thais restaurant. Gran Via de les Corts Catalanes 674, metro Girona. Lunchmenu voor 14 ¤ meen ik. Goed eten!
- Las Mañanitas Tex - Mex, Gran Vía Corts Catalanes 715, metro Tetuan. Lunchmenu voor ¤ 8,50. 's Avonds ook niet al te duur en lekkere nachos!
- Suchi bar met band waar je bordjes vanaf kunt pakken, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Lunchmenu voor 9 ¤ inclusief drankje, diner is 13 ¤ meen ik. Het zit op de hoek C/ Pau Claris en C/Casp, in de straat Pau Claris (ongeveer nummer 70 meen ik) metro Urquinaona.
- Little Italy, Italiaans, Rec 30, metro Barceloneta. Vaak live muziek en heerlijke tiramisu.
- Niet echt goedkoop maar laatst ontdekt en écht erg lekker is Somorrostro, een restaurant in Barceloneta de visserswijk (Sant Carles 11, metro Barceloneta). Voor 25 ¤ pp kun je goed eten, fles wijn van het huis is 18 ¤ en lekker! De kaart is elke dag anders, de menu's hangen af van het aanbod op de markt. Open keuken en leuke decoratie.
- Op de hoek van Gran via en C/ Villaroel (metro Urgell) zit een bruine bar met heerlijke pizzabroodjes, ze kosten tussen de 3 en 5 euro. Lekker voor de lunch maar laat je niet afschrikken door de decoratie, dat zegt niet altijd wat in Barcelona. Neem uit de Metro Urgell uitgang Villaroel en loop bergopwaarts, het zit dan aan je linkerhand.
- Echt goedkope cava en tapas in de Champagneria, C/ Reina Cristina 7, Metro Barceloneta
Genoeg tips?
Barcelona toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:37 schreef MFPascal het volgende:
Tnx voor de tips. Hier heb ik wat aan! Nice! Heb er echt enorm zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |