Iddquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:56 schreef Mizoe het volgende:
@Leonieke: Ik wéét dat je gelijk hebt. Daarom ga ik morgen testen. Het heeft geen zin meer te denken dat het niet zo is. Niet testen betekent dat je nog kan hopen dat je niet zwanger bent, maar bij wel testen weet ik het zeker. Ik besef ook dat uitstellen niet betekent dat het zomaar verdwijnt..als ik het nu ben kan ik het maar beter zo snel mogelijk weten.
Ah, veel mensen die hier posten hebben een uitlaatklep nodig. Ik ook, hoorquote:En natuurlijk lijkt al dit gekip hierover geen enkele nut te hebben, niet totdat ik de test heb gedaan, maar ik heb nu eenmaal niet zomaar iemand die ik hierover wil bellen. Ze zijn er wel maar ik wil liever nog niet dat iemand die ik ken dit weet. Voor mij heeft dit wel nut, ik heb denk ik die duw in mijn rug nodig, maar als de test positief blijkt te zijn weet ik dat ik ook een uitlaatklep nodig heb om tot de juiste beslissing te komen. Dat móet bij mij nu eenmaal schrijvende..ik ben en blijf nu eenmaal een schrijver. Iemand van het woord.
Dat ook trouwensquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:59 schreef sjak het volgende:
Doe gewoon even relaxed Mizoe, hoe groot is nu werkelijk de kans dat je zwanger zou zijn. Je hebt maar 1 keer gevreeen en dan nog met condoom. Je loopt jezelf echt helemal gek te maken.
En de vierde?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef Mizoe het volgende:
@TovenaarvanOz..Ik ben 36, mijn kinderen 11 en 9 en 4.
Neequote:
Het is toch belachelijk dat je zo panisch gaat worden van 1x vrijen mét condoom.quote:Wat kan een psych meer weten dan honderd ervaringsdeskundigen bij elkaar? Alleen..die moet je wel weten te vinden en ik heb daar geen jaren de tijd voor.
Een Psych heb ik denk ik echt niet nodig, ik zit niet in de knoop, voel me juist heel open.
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Mizoe het volgende:
@Bora-Bora: Eerlijk gezegd valt mij 4 kinderen al tegen, maar dat mag je niet zeggen he, als moeder..
Ik twijfelde al over een derde, maar wist wel dat ik er wel voor open stond, maar dat werd een tweeling.
Gewoon een bedenking van mij, maar als je zo goed nedenkt, waarom dan precies seks in de juiste periode? Ik weet het, lang geleden enzo, maar ik vind het toch een beetje vreemd eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:10 schreef Mizoe het volgende:
De seks was in de juiste periode en nee..het condoom is niet gescheurd zover ik weet. Maar het is alweer een maand geleden he, ik weet echt niet meer precies hoe het ging. Ik weet alleen dat ik altijd nadenk en ongelukjes zoveel mogelijk wil voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |