Bij nader inzien: bij een chinese film kan het best handig zijn.quote:
Nee, Monty Python.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:55 schreef RickoKun het volgende:
monthy python?
Ik kijk hem gewoon hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:56 schreef Cheiron het volgende:
Tering hemeltje. Als je twee topics moet besteden aan hoe je een gedownloade film kan kijken kun je misschien beter films in de winkel gaat kopen. Scheelt je misschien wat tijd.
Heel relaxed ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kijk hem gewoon hoor
Alleen de subs lopen 30 sec voor op de beelden
Liever 8 uur van je leven besteden om een rotte divx aan de praat te krijgenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die ligt voor 3 euro in de FRS bak ofzo
8 euro, moet kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die ligt voor 3 euro in de FRS bak ofzo
Ik mag je niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat loop je te haten!?
Het kijjkt prettiger, omdat er lang niet altijd Algemeen Beschaafd Engels spreekt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die subs nodig hebben om een film te kunnen volgen.
Hoe simpel ben je?
Heb ik helemaal niet nodig, alleen bij deze film waren ze er al onder gezet, maar met een voorsprong van 30 secondenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die subs nodig hebben om een film te kunnen volgen.
Hoe simpel ben je?
Jijquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Stephan123 het volgende:
Films![]()
ondertiteling![]()
mensen die films downloaden![]()
muziek![]()
tv series
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |