enquote:'Dit baddiertje controleerd de temperatuur van het water Zo weet je zeker dat je veilig badderd!'
quote:'Trek aan het koort en het diertje zwemt door het bad!'
Je bent bij de Theefabriek geweest!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik vandaag tegen op een theekaart![]()
Let op de thee "bloemen van Hawaï "
Er zit in ieder geval geen bushokje in
quote:Ben jij diegene die met ons mee wilt groeien?!
Altijd lastig, een betrekkelijke bijzin met een ander onderwerp dan de hoofdzin.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
Gevonden op JobTrack.nl
Maandag Zwolle is op zoek naar nieuwe collega's:
[..]
Zonddagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Die laatste zie ik niet. Is het die 'vrij parkeren'?
heejj. is dat niet ergens in amsterdam.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:42 schreef Salamander het volgende:
Niet heel tenenkrommend.
[ afbeelding ]
Op het moment dat je aan het lezen bent ben je inderdaad een lezer. Maar klant lijkt me toch beter, zonder hoofdletter natuurlijk.
Persoonlijk zou ik er iets met gelieve bla bla bla van maken.
Megadeth is een bekende metalband, dus zo tenenkrommend is die fout nu ook weer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja, zo staat hier een auto met een bordje "Megadeth"
dat is een band, idiootquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef Rewimo het volgende:
Dit is bij Omegam in Amsterdam inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:51 schreef gias het volgende:
[..]
heejj. is dat niet ergens in amsterdam.
ben alleen de naam vergeten, omegam oid
Okee, dan moet ik even een zeker iemand hier naast me in elkaar slaanquote:
\m/quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef Rewimo het volgende:
quote:The name Megadeth is a deliberate misspelling of the word megadeath, a term coined in 1953 by RAND military strategist Herman Kahn to describe one million deaths
Dat is echt de meest trieste site die ik ooit gezien hebquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:11 schreef Toeps het volgende:
Ah, daar zijn we weer! Yoka heeft er ook een boel op haar site staan, zie de Onzin afdeling.(Die eend.)
Wii hi hiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Dat is echt de meest trieste site die ik ooit gezien heb
ik werk als externe koerier gewerkt voor AL-west uit Deventer. nu even wat minder ivm stage.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef Salamander het volgende:
[..]
Dit is bij Omegam in Amsterdam inderdaad.
Hoezo weet je dat als ik vragen mag?
haha, ja dat ken ik. Ik heb daar gewerkt en zo ongeveer iedere medewerker mag er van dat soort borden maken. Zelfs de meest dyslectische allochtone analfabeetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Bij de Makro (helaas geen foto):
schoeverdraaiers
en op het bordje eronder:
schroeverdraaies
quote:Naast de verassing die door de leidinggevenden wordt uitgereikt, zal er op elke locatie een verwenteam aanwezig zijn die de medewerkers nog extra in watten zullen leggen. Wil je weten wat de verassing is? Denk aan het thema en je raadt het vast wel!
kwam k tegen via de Google searchquote:KeyExpert
Ridderkerk Wij plaatsen alle soorten sloten binnen 30 minuten aan wezig.
Ter vergelijking: de oude TV-zenders in Lopik leverden een vermogen van 100 kW.. Deze porto's leveren kennelijk 5000x zoveel..quote:Walkietalkies
VOX-functie, 38 CTCSS-signalen, call-toets (10 oproepsignalen), babyfoonfunctie, kanalenzoeker en tweevoudige kanaalbewaking
Max. 500 megawatt zendvermogen
Bereik tot 5 km (onder optimale omstandigheden)
Met riemclips en laadapparaat voor 2 apparaten tegelijk
8 kanalen
OMG!quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef marcel-o het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze flyert werd door een proppert in mn handen gedrukt op mn vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |