quote:... uitgebouwde hoekwoning in kindvriendelijk omgeving. Indeling: Entree/hal, garderobe, meterkast met hoog laag tarief, provisie kast onder de trap. Toilet ruimte met ...
Ok, er had misschien een / tussen hoog en laag kunnen staan omwille van de leesbaarheid, maar verder klopt het allemaal gewoon hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Gwywen het volgende:
Van de site van de WitteWoningMakelaar
[..]
daar staan ook heel vaak de i en de j scheefquote:Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef Trusten het volgende:
Helaas geen foto kunnen maken maar op Utrecht Centraal zag ik bij restaurant De Tijd het volgende bord:
Vandaag: Stampot
Nee hoor. Toilet ruimte? Provisie kast? Hoog/laag tarief?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ok, er had misschien een / tussen hoog en laag kunnen staan omwille van de leesbaarheid, maar verder klopt het allemaal gewoon hoor
En kind vriendelijke met een E, lijkt me...quote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Toilet ruimte? Provisie kast? Hoog/laag tarief?![]()
Engelse ziekte!
Ja, want dat zijn de wijzers van de klok, licht.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
daar staan ook heel vaak de i en de j scheef
Hé ik had deze even gemist. Mooie Ruggespraak!quote:Op zondag 30 november 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Het belang van aanhalingstekens:
[ afbeelding ]
quote:** U betaald eenmalige administratiekosten alleen als u nog geen klant bent van UPC of als u alleen het Standaardpakket Radio/TV van UPC afneemt.
Dat soort fouten zie ik echt zo vaak... Vooral als professionele, grote bedrijven die fouten maken is het echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Misanthropist het volgende:
kansloze spelfout op de website van UPC:
[..]
Nou, ik heb liever een laag hoogtarief en een laag laagtarief. Dit huis heeft kennelijk alleen een hoog laagtarief.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ok, er had misschien een / tussen hoog en laag kunnen staan omwille van de leesbaarheid, maar verder klopt het allemaal gewoon hoor
oooooquote:Op donderdag 4 december 2008 07:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de wijzers van de klok, licht.
Plotbeschrijving op de hoes van de dvd van de film Sunrise (geen foto helaas), die ook zo is overgenomen door verschillende verkoopsites.quote:Verleidt door een ijskoude knappe vrouw, gooit een eenvoudige boer zijn vredig leven overhoop. Samen beramen ze de moord op zijn vrouw. Maar op het laatste moment slaan de twijfels toe.
Ja, je zóu zoiets natuurlijk per ongeluk voor een vogeltje kunnen aanzien.quote:EGMOND - Voor de kust van Egmond zwemt een bultrug. Dat heeft Kees Camphuyzen van het Nederlands Instituut voor Onderzoek der Zee (NIOZ) donderdag gezegd.
Het is opmerkelijk dat het dier in de omgeving van Nederland wordt gesignaleerd, bultruggen leven in de grote oceanen, in Europa in de omgeving van Engeland, Ierland en Schotland.
Volgens Camphuyzen is het zeker niet het dier dat vorig jaar in mei en september een tijdje in het Marsdiep zwom. "Die had een opvallend rugvinnetje", aldus Camphuyzen. De bultrug die nu bij Egmond zwemt is volgens de marien ornitholoog jong en tussen de 8 en 10 meter lang en in goede conditie.
Het kan toch.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef Gwywen het volgende:
Nu.nl schreef:
[..]
Ja, je zóu zoiets natuurlijk per ongeluk voor een vogeltje kunnen aanzien.
Maar ik denk dat er eigenlijk zoöloog moest staan.![]()
Als je googled kom je de term "marien ornitoloog" wel redelijk vaak tegen, ook in serieuze context. De man kan natuurlijk best normaal gesproken voroal zeevogels bestuderen (Lijkt me gezien zijn werkplek geen gekke gedachte.) én ik meen me te herinneren dat walvisskeletten erg op die van vogels lijken, misschien zit daar ook een connectie?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef Gwywen het volgende:
Nu.nl schreef:
[..]
Ja, je zóu zoiets natuurlijk per ongeluk voor een vogeltje kunnen aanzien.
Maar ik denk dat er eigenlijk zoöloog moest staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |