abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63677663
Moet je eens opletten hoe vaak je continue ziet staan. Dat moet negen van de tien keer toch echt continu zijn.
  maandag 1 december 2008 @ 20:31:00 #252
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63677743
Ik denk dat het continu om een verwarring met het Engelse continue gaat.
[KNE]-Mod
pi_63682439
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Volgens mij is die T gewoon goed. Zo heb ik heb hem althans vroeger geleerd. Bij de J krul je het helemaal door en dat is hier niet het geval.
En de P bovenaan heeft ook zo'n krul, nou je het zegt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63682495
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk dat het continu om een verwarring met het Engelse continue gaat.
Lijkt me sterk: dat is een werkwoord.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63682805
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:03 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]

schrijf je dat niet anders? of kan dat op 2 manieren?
Wat bedoel je: al-Qaeda of dat die vriendin tegen haar zin in op vakantie ging?
In het eerste geval: ik heb al allerlei spellingen gezien. Al is een lidwoord, en zou dus in het Nederlands gewoon los geschreven worden. Qaeda is een Arabisch woord. De transcriptie van Arabische letters naar Latijnse ligt niet vast, mede omdat in veel Europese talen dezelfde letters soms al verschillend uitgesproken wordt. Denk aan de g, of de h. Kortom: of je dit fout kunt noemen, is de vraag.
In het tweede geval: ik heb dit vaker gezien, en die (ex)vriendin had wel ergens problemen mee, als ik me goed herinner.
pi_63688045
quote:
Dierenactivisten kalken verkeerde huis onder door Thijs Wartenbergh

ZEEWOLDE - Dierenactivisten van het Dierenbevrijdingsfront (DBF) hebben maandagnacht de woning beklad van een gezin in Zeewolde. De activisten hadden echter een ander huis moeten hebben.

Op de buitenmuur van het huis werd in roze verf geschreven 'Bont=moord', ondertekend met DBF. De politie onderzoekt de zaak. De betrokkenheid van het DBF lijkt onmiskenbaar. Deze organisatie bekladde eerder woningen en liet elders in ons land nertsen vrij. Ook werden auto's vernield.

De wagen van de bewoners, Lau (78) en Tiny Steijn (77), werd beschadigd door wat op afbijtmiddel lijkt op het dak te gooien. Ook werden drie banden lek gestoken. De twee zijn hevig ontdaan door het voorval. "Ik wist niet wat ik zag toen ik gisterochtend naar buiten kwam", aldus Steijn. "Wie haalt zoiets in zijn hoofd? Mijn zoon, die ik meteen belde om het te vertellen, had een idee waarom de daders bij ons terechtkwamen. Hij vermoedt dat de bekladding terug te voeren is tot de nertsfokkerij in Zeewolde. Dit vanwege de verwijzing naar bont en het feit dat de eigenaar dezelfde achternaam heeft, Steijn. Dat zou kunnen, maar wij hebben daar echt niets mee te maken. Ze hebben de verkeerde voor zich. Ik loop door de vernieling veel schade op."

Eigenaar van de fokkerij is Arnold Steijn, een verre achterneef van het echtpaar. Niet veel meer dan een naamgenoot. "Ik ken de twee niet persoonlijk", aldus Arnold. Zijn huis of woning is niet beklad. Hij heeft na het incident extra maatregelen genomen om zijn bedrijf te beschermen. "Welke dat zijn zeg ik niet", laat hij weten. "Ik vind het overigens idioot dat ze twee oude mensen te grazen nemen. Ik heb met ze te doen."

De regionale milieuorganisatie StEM, die ageert tegen de fokkerij, keurt de actie af en ontkent enige betrokkenheid. De overkoepelende Federatie van Edelpelsdierenhouders vindt het verwerpelijk dat onschuldige mensen de stuipen op het lijf wordt gejaagd door 'een schimmige en illegale club'.

Een jaar geleden werden er nertsen losgelaten uit de nertsenfokkerij. Die actie werd opgeëist door het ALF, het Apple Liberation Front, gelieerd aan het DBF. De bezorger van De Telegraaf zag 's ochtends vroeg de dieren over de weg lopen en alarmeerde de politie. Aanhoudende intimidaties van het DBF leidden ertoe dat begin dit jaar het project Science Link in Weert werd afgeblazen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rkeerde_adres__.html

Appels hebben recht op een vrij leven inderdaad!
pi_63688856
Whehe

Net in een online enquete avn een officieel onderzoeksbureau kwam ik dit tegen:

Ook wat slordig.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:50:15 #258
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_63689418
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:

Volgens mij is die T gewoon goed. Zo heb ik heb hem althans vroeger geleerd. Bij de J krul je het helemaal door en dat is hier niet het geval.
Als op de rest van het bord ook dat letters-aan-elkaar-rijg-basisschool-handschrift werd gehanteerd zou ik je gelijk geven. Maar dát is hier ook niet het geval .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_63697197

Hihi
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:38:51 #260
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_63697691
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:22 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[ afbeelding ]

Hihi
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
pi_63730340
Hier in brabant had je je vroeger bij de BBA altijd de Ekstra dienst

pi_63737400
Van de site van de WitteWoningMakelaar
quote:
... uitgebouwde hoekwoning in kindvriendelijk omgeving. Indeling: Entree/hal, garderobe, meterkast met hoog laag tarief, provisie kast onder de trap. Toilet ruimte met ...
  Redactie Frontpage woensdag 3 december 2008 @ 21:58:40 #263
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63738472
Bij mij op het werk komt al sinds jaar en dag een vrachtwagen met daarop loeigroot 'construktiewerk'
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63738703
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Gwywen het volgende:
Van de site van de WitteWoningMakelaar
[..]
Ok, er had misschien een / tussen hoog en laag kunnen staan omwille van de leesbaarheid, maar verder klopt het allemaal gewoon hoor
pi_63739343
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef Trusten het volgende:
Helaas geen foto kunnen maken maar op Utrecht Centraal zag ik bij restaurant De Tijd het volgende bord:

Vandaag: Stampot

daar staan ook heel vaak de i en de j scheef
gr gr
pi_63742607
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ok, er had misschien een / tussen hoog en laag kunnen staan omwille van de leesbaarheid, maar verder klopt het allemaal gewoon hoor
Nee hoor. Toilet ruimte? Provisie kast? Hoog/laag tarief?
Engelse ziekte!
pi_63744243
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee hoor. Toilet ruimte? Provisie kast? Hoog/laag tarief?
Engelse ziekte!
En kind vriendelijke met een E, lijkt me...
pi_63746551
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

daar staan ook heel vaak de i en de j scheef
Ja, want dat zijn de wijzers van de klok, licht.
  donderdag 4 december 2008 @ 09:27:18 #269
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63747657
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:

Het belang van aanhalingstekens:
[ afbeelding ]
Hé ik had deze even gemist. Mooie Ruggespraak!
pi_63748051
kansloze spelfout op de website van UPC:
quote:
** U betaald eenmalige administratiekosten alleen als u nog geen klant bent van UPC of als u alleen het Standaardpakket Radio/TV van UPC afneemt.
pi_63748303
quote:
Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Misanthropist het volgende:
kansloze spelfout op de website van UPC:
[..]

Dat soort fouten zie ik echt zo vaak... Vooral als professionele, grote bedrijven die fouten maken is het echt te triest voor woorden.

Gisteren had ik er ook zo eentje... Ik zal 'm nog ff opzoeken.
pi_63751043
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nou, ik heb liever een laag hoogtarief en een laag laagtarief. Dit huis heeft kennelijk alleen een hoog laagtarief.

Ik zag gisteren ook op een site een verkeerde afbreking in een stuk over de leven-
sloopregeling
, maar kan dit niet meer terugvinden helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gwywen op 04-12-2008 12:00:15 ]
pi_63760270
Afbreekfouten komen tegenwoordig al gewoon standaard in kwaliteitskranten voor. Daar kunnen hele grappige bij zitten, zoals pils-liksters in plaats van pil-sliksters.
pi_63762929
quote:
Op donderdag 4 december 2008 07:42 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja, want dat zijn de wijzers van de klok, licht.
ooooo
gr gr
pi_63768410
quote:
Verleidt door een ijskoude knappe vrouw, gooit een eenvoudige boer zijn vredig leven overhoop. Samen beramen ze de moord op zijn vrouw. Maar op het laatste moment slaan de twijfels toe.
Plotbeschrijving op de hoes van de dvd van de film Sunrise (geen foto helaas), die ook zo is overgenomen door verschillende verkoopsites.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')