Dat vergeet ik niet hoor. Maar goed. 4 seconde van een record is zeer acceptabel, moet kunnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:55 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Nu vergeet je ook even dat een deel van de 'langzame' zwemmers in de finale zijn vervangen door snellere zwemmers die waren gespaard in de serie.. Dat scheelt zo al 1.5, 2 sec. per zwemmer.
Dat was een 46,79 voor zover ik kan zien. Daarbij was hij daar laatste zwemmer in de 4x100 vrij en heb je een vliegende start (dat heb je natuurlijk ook met de tijd die nu gezwommen is voor 3/4 van het team).quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:52 schreef Palmboom313 het volgende:
van den hoogenband zwom in athene 2004 ook een 46,5 zonder dat super pak van speedo. Dus zoveel verbaasd met het niet
Tja, eigen schuld. Wat iedereen al zegt, ze zwemmen nu verplicht in een (langzaam) adidas-pak. Wat dat betreft zijn de tijden die Steffen dit jaar zwemt toch wel bijzonder.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:58 schreef Ciolekfan het volgende:
Onze Duitse zwemmersIdereen faal, Hlege Meeuw gisteren, Lurz vadaag. Buschulte, Biedermann op de 400. Gaan we nog slechter doen dan athene.
Idd, een beschamende zilveren en bronzen medaille na 3 dagenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef Leatherface het volgende:
Duitsland valt sowieso zwaar tegen tot zover.
Waar ligt dat toch aan?
Mwa, ondanks dat pak is Meeuw toch wel in slechte doen hoor...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, eigen schuld. Wat iedereen al zegt, ze zwemmen nu verplicht in een (langzaam) adidas-pak. Wat dat betreft zijn de tijden die Steffen dit jaar zwemt toch wel bijzonder.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Kromowijojo niet door in 200 vrij
Ik kan het me zo niet meer voor de geest halen, maar ik hoorde nog zeggen dat Meeuw voor zijn serie op de 100 rug ongeschoren aan de start stond en op z'n gemakje zwom omdat hij dacht het wel te gaan halen. Met de tijd die hij nu zwom zou hij bij het WK vorig jaar meegedaan hebben om de medailles...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:05 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Mwa, ondanks dat pak is Meeuw toch wel in slechte doen hoor...
Ja, beste 16 gaan door en daar komt ze niet in de buurt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:51 schreef xstrawberry het volgende:
Ligt ze nu eruit?
( geen verstand van OS. )
als ze niet bij de 16 tijdsnelste is ligt ze euitquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:51 schreef xstrawberry het volgende:
Ligt ze nu eruit?
( geen verstand van OS. )
Enkel Dekker valt tegen hoor... Ach en Groot, maar daar verwachtte ik toch al geen wonderen van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Individueel valt het toch echt niet mee allemaal wat Oranje bij elkaar zwemt...
Ach, de topnummers voor Nederland komen nog (vrouwen 50 vrij (Veldhuis en Schreuder) en 100 vrij (Veldhuis en Dekker) en 100 vrij (VDH)). Verder verwacht ik nog het één en ander van Robin van Aggele, al komt hij niet uit op zijn beste nummer, de 100 school. Daarentegen wel op de 100 vlinder en daarop werd hij 4e op het EK. Ook op de 200 wissel komt hij in actie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Individueel valt het toch echt niet mee allemaal wat Oranje bij elkaar zwemt...
En Jolijn van Valkengoed, Nick Driebergen.. Die vielen ook niet mee!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Enkel Dekker valt tegen hoor... Ach en Groot, maar daar verwachtte ik toch al geen wonderen van.
Ze vielen ook niet echt tegen, hebben gewoon op hun niveau gezwommen maar konden helaas niet boven zichzelf uitstijgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef DRenCC het volgende:
[..]
En Jolijn van Valkengoed, Nick Driebergen.. Die vielen ook niet mee!
Volgens mij zaten ze allebei echt meer dan een halve seconde boven hun persoonlijke toptijden... ik noem dat niet goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:01 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Ze vielen ook niet echt tegen, hebben gewoon op hun niveau gezwommen maar konden helaas niet boven zichzelf uitstijgen
Nick weet ik zo niet hoe veel hij boven z'n tijd zat, Jolijn zelfs meer dan een seconde, dat valt dus wel echt tegen jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze allebei echt meer dan een halve seconde boven hun persoonlijke toptijden... ik noem dat niet goed
Ach dat zijn toch de zwemmers waar niet veel van verwacht wordt. Van degenen die mee zouden kunnen doen om medailles valt alleen Dekker tegen. Misschien op verkeerde moment gepiekt of ze kan ze spanning niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze allebei echt meer dan een halve seconde boven hun persoonlijke toptijden... ik noem dat niet goed
tsja als dat pak echt zo veel sneller is zou hij toch in ieder geval onder zijn toptijd moeten, 47.0-47.5 zou dan moeten kunnen als hij top is. Of hij top is en of 57.0-47.5 genoeg is, tsja dat zal moeten blijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef knep het volgende:
Morgen gaan we zien wat VDH ervan bakt in zijn serie.
We zullen zien, maar ik denk dat hij niet mee kan, zelfs geen medialle denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef knep het volgende:
Morgen gaan we zien wat VDH ervan bakt in zijn serie.
Hij mag al in zijn handen knijpen als hij de finale haalt. Kansloze missie om voor de medailles te gaan. Zelf ziet hij nog wel kansen blijkbaar, waar hij dit vertrouwen vandaan haalt is mij een raadsel. Op deze leeftijd is al goede zaak als hij zijn PR verbetert.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:13 schreef rja het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik denk dat hij niet mee kan, zelfs geen medialle denk ik.
Z'n Pr staat al een tijdje.
Hij heeft goed verdiend de laatste jaren, volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij mag al in zijn handen knijpen als hij de finale haalt. Kansloze missie om voor de medailles te gaan. Zelf ziet hij nog wel kansen blijkbaar, waar hij dit vertrouwen vandaan haalt is mij een raadsel. Op deze leeftijd is al goede zaak als hij zijn PR verbetert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |