Ja, beste 16 gaan door en daar komt ze niet in de buurt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:51 schreef xstrawberry het volgende:
Ligt ze nu eruit?
( geen verstand van OS. )
als ze niet bij de 16 tijdsnelste is ligt ze euitquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:51 schreef xstrawberry het volgende:
Ligt ze nu eruit?
( geen verstand van OS. )
Enkel Dekker valt tegen hoor... Ach en Groot, maar daar verwachtte ik toch al geen wonderen van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Individueel valt het toch echt niet mee allemaal wat Oranje bij elkaar zwemt...
Ach, de topnummers voor Nederland komen nog (vrouwen 50 vrij (Veldhuis en Schreuder) en 100 vrij (Veldhuis en Dekker) en 100 vrij (VDH)). Verder verwacht ik nog het één en ander van Robin van Aggele, al komt hij niet uit op zijn beste nummer, de 100 school. Daarentegen wel op de 100 vlinder en daarop werd hij 4e op het EK. Ook op de 200 wissel komt hij in actie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Individueel valt het toch echt niet mee allemaal wat Oranje bij elkaar zwemt...
En Jolijn van Valkengoed, Nick Driebergen.. Die vielen ook niet mee!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Enkel Dekker valt tegen hoor... Ach en Groot, maar daar verwachtte ik toch al geen wonderen van.
Ze vielen ook niet echt tegen, hebben gewoon op hun niveau gezwommen maar konden helaas niet boven zichzelf uitstijgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef DRenCC het volgende:
[..]
En Jolijn van Valkengoed, Nick Driebergen.. Die vielen ook niet mee!
Volgens mij zaten ze allebei echt meer dan een halve seconde boven hun persoonlijke toptijden... ik noem dat niet goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:01 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Ze vielen ook niet echt tegen, hebben gewoon op hun niveau gezwommen maar konden helaas niet boven zichzelf uitstijgen
Nick weet ik zo niet hoe veel hij boven z'n tijd zat, Jolijn zelfs meer dan een seconde, dat valt dus wel echt tegen jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze allebei echt meer dan een halve seconde boven hun persoonlijke toptijden... ik noem dat niet goed
Ach dat zijn toch de zwemmers waar niet veel van verwacht wordt. Van degenen die mee zouden kunnen doen om medailles valt alleen Dekker tegen. Misschien op verkeerde moment gepiekt of ze kan ze spanning niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze allebei echt meer dan een halve seconde boven hun persoonlijke toptijden... ik noem dat niet goed
tsja als dat pak echt zo veel sneller is zou hij toch in ieder geval onder zijn toptijd moeten, 47.0-47.5 zou dan moeten kunnen als hij top is. Of hij top is en of 57.0-47.5 genoeg is, tsja dat zal moeten blijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef knep het volgende:
Morgen gaan we zien wat VDH ervan bakt in zijn serie.
We zullen zien, maar ik denk dat hij niet mee kan, zelfs geen medialle denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef knep het volgende:
Morgen gaan we zien wat VDH ervan bakt in zijn serie.
Hij mag al in zijn handen knijpen als hij de finale haalt. Kansloze missie om voor de medailles te gaan. Zelf ziet hij nog wel kansen blijkbaar, waar hij dit vertrouwen vandaan haalt is mij een raadsel. Op deze leeftijd is al goede zaak als hij zijn PR verbetert.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:13 schreef rja het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik denk dat hij niet mee kan, zelfs geen medialle denk ik.
Z'n Pr staat al een tijdje.
Hij heeft goed verdiend de laatste jaren, volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij mag al in zijn handen knijpen als hij de finale haalt. Kansloze missie om voor de medailles te gaan. Zelf ziet hij nog wel kansen blijkbaar, waar hij dit vertrouwen vandaan haalt is mij een raadsel. Op deze leeftijd is al goede zaak als hij zijn PR verbetert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |