Waarom al die agressie? Door mensen zoals jij verloederd Nederlandquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:03 schreef MLF het volgende:
Dus ik zeg: op jouw neus staat ook geen bordje dat ik niet mag slaan, zal ik het ff doen dan?
Natte regen inderdaad, hoe heet zo'n ding ookalweer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
ooit een slimme marokkaan gezien?
pleonasmequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Natte regen inderdaad, hoe heet zo'n ding ookalweer?
OT: en toen?
Die had ik al in mn hoofd maar ik haal m altijd met andere dingen door elkaarquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:21 schreef behangplakker het volgende:
HOAX, TS woont met zijn ouders in een flatje
net zoals domme Marokkaanquote:
aan de naam te zien tenminstequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:21 schreef behangplakker het volgende:
HOAX, TS woont met zijn haar ouders in een flatje
Openbare portiekstruikquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:21 schreef behangplakker het volgende:
HOAX, TS woont met zijn ouders in een flatje
ik wou zijn scooter eerst vernielen maar het zit al met plakband aanelkaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Had ts eigk geen benzine om die scooter als BBQ te misbruiken?
HOAX, TS is een vrouwquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:17 schreef MLF het volgende:
[..]
ik wou zijn scooter eerst vernielen maar het zit al met plakband aanelkaar
1 stukje lostrekken en het valt al uit elkaar
Je kunt er zelf ook wat van andersquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Waarom al die agressie? Door mensen zoals jij verloederd Nederland.
Tuuuurlijk, klinkt logisch, een Marokkaan die zijn gare scooter ergens in een dure wijk met koopwoningen neerzetquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:06 schreef MLF het volgende:
Den Haag dus
en niet eens in een multiculturele straat (dure koopwoingen)
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:26 schreef junkiesietze het volgende:
ik had dat ding naar binnen gesleept, en als ie dan verhaal kwam halen...
een bordje maken met [ scooters hou ik zelf ]
is een beetje zwaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:26 schreef junkiesietze het volgende:
ik had dat ding naar binnen gesleept, en als ie dan verhaal kwam halen...
een bordje maken met [ scooters hou ik zelf ]
dan moet je maar een hek om je tuin heen zetten pauperquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef MLF het volgende:
[..]
is een beetje zwaar
hadden we al eens met 2 personen buiten gezet
dus dat doe ik ff niet alleen
ook geen zin, ik wil die brommer niet eens aanraken
pauper?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan moet je maar een hek om je tuin heen zetten pauper
Hij is zelf zo'n figuur die bij iemand anders in de tuin staat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef MLF het volgende:
[..]
pauper?
dank je
alsof iedereen maar moet handelen naar slecht gedrag van anderen
dan geef je toe
iemand aanspreken kan geen kwaad
Had het ook een keer :quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:03 schreef MLF het volgende:
Stond van de week een scooter van een Marokkaan in mijn tuin, dus ik vraag of ie die ff weg wil halen.
Zegt ie: staat toch geen bordje?
![]()
Dus ik zeg: op jouw neus staat ook geen bordje dat ik niet mag slaan, zal ik het ff doen dan?
Klacht: marokkaan die een bordje nodig heeft om iets te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |