Zulke groepen ben ik ook niet van gediend, hoor. Op marktplaats zie je veel advertenties vanuit Belgie. Woefkesranch is daar één van. Daar hebben ze soms zelfs pups in de aanbieding alsof het producten zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:21 schreef yvonne het volgende:
Hoe erg is het in nederland met dit soort praktijken?
En liefst geen bronnen als van die militante dierenorganisaties, ook zij draven door, maar betrouwbare cijfers, foto's?
Ik betwijfel het ten zeerste. Er zullen heus wel goede fokkers bij zitten, maar ook genoeg van zulke klootzakken als uit de OP. Te walgelijk voor woorden, ik kan me daar echt enorm over opwinden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:22 schreef yvonne het volgende:
Oh, nogwa, ik zie op marktplaats ook een levendige handel, honden, katten, poarduh, alles, is dat allemaal vertrouwd?
Dat is ook één van de problemenquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:26 schreef yvonne het volgende:
En om nog maar verder te klagen, waarom is het dier zo slecht beschermd?
Recent:
man rijdt expres op de openbare weg een duif dood, remt niet, geeft juist gas.
Politie ziet het, houdt de man aan en geeft boete.
Het komt voor de rechter, man wordt vrijgesproken, want de duif is geen beschermde soort.
Dus, als je kat of hond daar loopt mag hij doodgereden worden want het is geen beschermde soort.
Dat was, god hoe heet ze, Frappelsien. Wij hebben toen ook nog contact met de dierenbescherming opgenomen. Zij zeiden dat ze er van wisten en er erg veel klachten over kregen maar het was net niet genoeg om actie te ondernemenquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:29 schreef yvonne het volgende:
Getver wat een leed, er was toch een jaar of wat een meisje op FOK! die stage liep bij een asiel waar het meer dan bar en boos was?
Wat is in Jezusnaam de rol van ene Dierenbescherming?!
Ik zou het diertje proberen te ontwijken en mits er geen auto dicht achter me zit remmen, maar extra gas geven, no wayquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:26 schreef yvonne het volgende:
En om nog maar verder te klagen, waarom is het dier zo slecht beschermd?
Recent:
man rijdt expres op de openbare weg een duif dood, remt niet, geeft juist gas.
Politie ziet het, houdt de man aan en geeft boete.
Het komt voor de rechter, man wordt vrijgesproken, want de duif is geen beschermde soort.
Dus, als je kat of hond daar loopt mag hij doodgereden worden want het is geen beschermde soort.
Slaat ook nergens op inderdaad. Net als het gehele Nedelandse rechtssysteemquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was, god hoe heet ze, Frappelsien. Wij hebben toen ook nog contact met de dierenbescherming opgenomen. Zij zeiden dat ze er van wisten en er erg veel klachten over kregen maar het was net niet genoeg om actie te ondernemen
MIjn katje heb ik ook via marktplaatsquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:22 schreef yvonne het volgende:
Oh, nogwa, ik zie op marktplaats ook een levendige handel, honden, katten, poarduh, alles, is dat allemaal vertrouwd?
Oh, maar ik ga er ook niet vanauit dat alles wat op Marktplaats slecht isquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:54 schreef tonks het volgende:
[..]
MIjn katje heb ik ook via marktplaats.
Alles in Holland is aan regels gebonden, en dit niet en dat bevreemd me.quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:58 schreef tonks het volgende:
Ik weet ook niet hoe ze dat zouden moeten controleren eigenlijk.
Ik denk, en hoop, dat een verbod op dierenseks de eerste stap is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles in Holland is aan regels gebonden, en dit niet en dat bevreemd me.
Beide. Het mág. Daarom probeer ik/wij mensen op deze manier te bereiken. D eoverheid mag er misschien niets om geven, maar een groot deel van het volk wel. Het schijnt niet erg bekend te zijn dus ik ben allang blij als we hier een paar mensen mee bereikenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:09 schreef yvonne het volgende:
Oké, concreet: wat schort eraan? Regelgeving?
Bekendheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |