Ik doe niet mee! Ik heb nog spierpijn van het witten van van de weekquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
Zo mijn dagje ouder weer gevierd. Visite opgerot. Ga ff relaxen met witte wijn op balkon.
[ afbeelding ]
En nee ik ben nog niet jarig.. Maar dan werk ik
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doe niet mee! Ik heb nog spierpijn van het witten van van de week
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
Zo mijn dagje ouder weer gevierd. Visite opgerot. Ga ff relaxen met witte wijn op balkon.
[ afbeelding ]
quote:
Gefelicimuizestaart dan maar vast! (ow gawd, die is wel heel erg en burgertruttig en bassie en adriaanhumorachtig. Waarvoor sorry)quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat ik het vergeet, en nee ik weet niet wanneer je jarig bent, "Van harte en nog vele jaren!"quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Sa-weet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gefelicimuizestaart dan maar vast! (ow gawd, die is wel heel erg en burgertruttig en bassie en adriaanhumorachtig. Waarvoor sorry)
Ja, daarom quote ik het even.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gefelicimuizestaart dan maar vast! (ow gawd, die is wel heel erg en burgertruttig en bassie en adriaanhumorachtig. Waarvoor sorry)
ik schrijf heel vaak op verjaardagskaartje GEFELICI FLAPSTAARTquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je zou er ook nog een foto van een stukje kaas als "cadeautje" bij kunnen plaatsen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gecondoleerd, da's ook vaak verrassend. Van harte gecondoleerd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik schrijf heel vaak op verjaardagskaartje GEFELICI FLAPSTAART
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou er ook nog een foto van een stukje kaas als "cadeautje" bij kunnen plaatsen.
In sommige families is dat inderdaad aanleiding voor een feestje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Gecondoleerd, da's ook vaak verrassend. Van harte gecondoleerd.
Ik hoorde dat iemand zeggen, van harte gecondoleerd. Dat kan toch helemaal niet?? Ik moest toen even weg naar de wc alwaar de tranen over mijn wangen liepen. Maar misschien kan het ook wel. Maakt ook niet uit, ik had even schik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
In sommige families is dat inderdaad aanleiding voor een feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |