En natuurlijk dat Brian erg mooi gesproken had en dat Huub alleen maar met de bloemen gooide en knipoogde naar de andere dames.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
PoekieRoekie zou in dit geval schrijven: Verassend.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
PoekieRoekie zou in dit geval schrijven: Verassend.
Was het niet disrespectvol?quote:
Wat heb ik gelachen om VV, wie er ook schreef. Cc deed daar ook vrolijk aan mee met haar eigen inbreng, smullen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Gert het volgende:
![]()
Die maakte alleen per óngeluk taalfouten (gemiddeld 2 per zin)
Muizen moet je paaien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, Buuf is in een gulle bui.![]()
Daar kan d'r hele familie drie jaar van knagen!
Fantastisch toch! Ik moest echt gieren toen mijn tante tijdens de begrafenis van mijn opa echt heel erg ging vloeken. Dat was een gedicht. Dominee rende naar de microfoon. Zij dacht ook écht kunstzinnig en apart bezig te zijn. Je had er bij moeten zijn, het was hilarisch.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deed mijn oom bij de begravenis van mijn oma![]()
Kwam breedlachend op me af armen wijd GEFELICITEEEEEEEEEERD !
en toen oeps![]()
maar gelukkig was niemand boos op hem en ik moest natuurlijk weer lachen erom terwijl ik dat helemaal niet wou maar ik kon weer eens niet stoppen, en ik wilde niet lachen maar ja ...... eh heb ik wel vaker
Oei... als je met dat soort dingen rekening moet houden, zal het niet meevallen om rond te komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Muizen moet je paaien.Voor je het weet blijken zij de heersers te zijn van ons universum en namen ze ons iedere keer in het ootje.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastisch toch! Ik moest echt gieren toen mijn tante tijdens de begrafenis van mijn opa echt heel erg ging vloeken. Dat was een gedicht. Dominee rende naar de microfoon. Zij dacht ook écht kunstzinnig en apart bezig te zijn. Je had er bij moeten zijn, het was hilarisch.
Ik heb in de vakantie hitchhikers guide to the Galaxy gelezen en herkende de sig van Souryquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei... als je met dat soort dingen rekening moet houden, zal het niet meevallen om rond te komen.
Och Fan als je eens wist..quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dus mijn familie is niet de enige waar gekken inzitten .....
Blij dat niet alleen mijn familie weird is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastisch toch! Ik moest echt gieren toen mijn tante tijdens de begrafenis van mijn opa echt heel erg ging vloeken. Dat was een gedicht. Dominee rende naar de microfoon. Zij dacht ook écht kunstzinnig en apart bezig te zijn. Je had er bij moeten zijn, het was hilarisch.
Zo heb je van die verhalen hè?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
Als het aan mij ligt niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach ja, overal is wel wat bolletje
Je kunt daar toch niet zomaar afstand van nemen? Het blijft familie hoor.quote:
Ha dat zit vrij complex in elkaar, daar ga ik nu echt niet op in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt daar toch niet zomaar afstand van nemen? Het blijft familie hoor.
Hoeft ook niet, maar het hemd is nader dan de rok, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Ha dat zit vrij complex in elkaar, daar ga ik nu echt niet op in.
ik vermoed dat dat in de meeste gevallen wel opgaat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar het hemd is nader dan de rok, toch?
Yep, moet je Brian of Amanda even mailen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
Ik zoek de beste (indien mogelijk) online webshop die afbeeldingen op canvas drukt.
Heeft iemand hier toevallige goede ervaringen met een bepaalde shop?
Mijn broer zat naast me met een kladblokje. Wie huilde, kreeg minpunten. Ik had alleen maar streepjes omdat ik zo moest janken van het lachen. De kist was echt veel te klein. Waardoor er zo'n uitpuiling ontstond en ik bleef daar maar naar kijken en dacht aan een walvis in een colablikje. Het was hysterisch. Grappigste begrafenis ever.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dus mijn familie is niet de enige waar gekken inzitten .....
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Muizen moet je paaien.Voor je het weet blijken zij de heersers te zijn van ons universum en namen ze ons iedere keer in het ootje.
Dan moet je bij Tipsch zijn, die heeft daar verstand van.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
Ik zoek de beste (indien mogelijk) online webshop die afbeeldingen op canvas drukt.
Oh nee, da's duidelijk genoeg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelezen he ??
Ik ben op de zelfe dag jarig als Jappie
wanneer dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelezen he ??
Ik ben op de zelfe dag jarig als Jappie
Aaaaaah neee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, moet je Brian of Amanda even mailen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb in de vakantie hitchhikers guide to the Galaxy gelezen en herkende de sig van Soury
De Honigquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
De dag van het ongelukquote:
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De Honig![]()
Denk dat de site www.honig.nl is
Ja, het kerstgeschenk van m'n werk. Heel mooi geworden. Alleen god hoe heette dat bedrijf..... ff zoeken..quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
ook op de 13Equote:Op zondag 10 augustus 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De dag van het ongeluk![]()
Maar niet voor mij
Daarna riep mister Sèmmi-nar toch nog dat hij iemand z'n nek ging breken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aaaaaah neee!
Och Bram had echt ketchup op die doeken moeten smeren na de bruiloft.
Maar goed een zatte Amanda die haar bed in glijd door de ketchup is ook priceless.
Was relatief serieus, weet niet of die actie nog geldig is, maar heb tijdje terug canvas doek besteld daarquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar dan wel pas over 5 maanden.
Hij sloeg die avond Joris toch nog op zijn hoofd met een megafoontje?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarna riep mister Sèmmi-nar toch nog dat hij iemand z'n nek ging breken?
Zó knap hè, dat-ie dat dan uiteindelijk tóch niet doet!
moodswingsquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
Fan heel je fotoboek is anders.
Hoe dan?
Hee Talieth......quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar dan wel pas over 5 maanden.
nee deze bevalt juist prima.......quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh god!
Ik ga je op een andere thee zetten hoor.
Bedankt, ik kom er echt geen wijs meer uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het kerstgeschenk van m'n werk. Heel mooi geworden. Alleen god hoe heette dat bedrijf..... ff zoeken..
ik geloof deze: http://www.canvasfoto.nl/
?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Fan het fotoboek van HB'tje is ook al leeggepompt wat is er loos dan?
Haahahahaquote:
NOWLIVE OVERLOPERT !!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
* beequeen gaat eens gluren bij de buren.
Ik snap dat wel!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Fan het fotoboek van HB'tje is ook al leeggepompt wat is er loos dan?
Ik niet, vertel.quote:
ik welquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Haahahaha![]()
Litha ook We zijn geen ongelukjes
Hé NMNS-je!quote:
Ik heb het over de FOBO's, snap dat dan.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé NMNS-je!Jouw avatar verandert tegenwoordig met de dag volgens mij?
![]()
Je zit volgens mij gewoon weer bij sly te slymen !!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het over de FOBO's, snap dat dan.
Het is allemaal wat!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Dementor het volgende:
Ja ja lieve mensen!
Komt door al die ontwikkelingen die elkaar in razendsnel tempo opvolgen. We willen wel een beetje bijdetijds zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik niet.... voor zover ik weet dan.quote:
eh... ik bedoelde dat ik nu pas jou avator zagquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lithski, je ava is wel een beetje eeuuhhh vreemd?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik niet.... voor zover ik weet dan.![]()
Maar jij bent dan een geluk bij een ongelukje.![]()
Is dat Brian in je ava of wat? Hij is zo lekker bezig met een paard of is dat Veulen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef Talitha het volgende:
Ik niet.... voor zover ik weet dan.![]()
Maar jij bent dan een geluk bij een ongelukje.![]()
Huh? Tis gewoon mijn oude ava... Nog van DGK?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lithski, je ava is wel een beetje eeuuhhh vreemd?
Er worden allemaal voorwerpen in een intiem deel van de ezel gestoptquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:47 schreef Talitha het volgende:
Huh? Tis gewoon mijn oude ava... Nog van DGK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |