PoekieRoekie zou in dit geval schrijven: Verassend.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef noekje het volgende:
Gecondoleerd, da's ook vaak verrassend. Van harte gecondoleerd.
deed mijn oom bij de begravenis van mijn omaquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Gecondoleerd, da's ook vaak verrassend. Van harte gecondoleerd.
Zo onrespectloos!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
PoekieRoekie zou in dit geval schrijven: Verassend.
En natuurlijk dat Brian erg mooi gesproken had en dat Huub alleen maar met de bloemen gooide en knipoogde naar de andere dames.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het niet disrespectvol?quote:
Wat heb ik gelachen om VV, wie er ook schreef. Cc deed daar ook vrolijk aan mee met haar eigen inbreng, smullen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Gert het volgende:
![]()
Die maakte alleen per óngeluk taalfouten (gemiddeld 2 per zin)
Muizen moet je paaien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, Buuf is in een gulle bui.![]()
Daar kan d'r hele familie drie jaar van knagen!
Fantastisch toch! Ik moest echt gieren toen mijn tante tijdens de begrafenis van mijn opa echt heel erg ging vloeken. Dat was een gedicht. Dominee rende naar de microfoon. Zij dacht ook écht kunstzinnig en apart bezig te zijn. Je had er bij moeten zijn, het was hilarisch.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deed mijn oom bij de begravenis van mijn oma![]()
Kwam breedlachend op me af armen wijd GEFELICITEEEEEEEEEERD !
en toen oeps![]()
maar gelukkig was niemand boos op hem en ik moest natuurlijk weer lachen erom terwijl ik dat helemaal niet wou maar ik kon weer eens niet stoppen, en ik wilde niet lachen maar ja ...... eh heb ik wel vaker
Oei... als je met dat soort dingen rekening moet houden, zal het niet meevallen om rond te komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Muizen moet je paaien.Voor je het weet blijken zij de heersers te zijn van ons universum en namen ze ons iedere keer in het ootje.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastisch toch! Ik moest echt gieren toen mijn tante tijdens de begrafenis van mijn opa echt heel erg ging vloeken. Dat was een gedicht. Dominee rende naar de microfoon. Zij dacht ook écht kunstzinnig en apart bezig te zijn. Je had er bij moeten zijn, het was hilarisch.
Ik heb in de vakantie hitchhikers guide to the Galaxy gelezen en herkende de sig van Souryquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei... als je met dat soort dingen rekening moet houden, zal het niet meevallen om rond te komen.
Och Fan als je eens wist..quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dus mijn familie is niet de enige waar gekken inzitten .....
Blij dat niet alleen mijn familie weird is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastisch toch! Ik moest echt gieren toen mijn tante tijdens de begrafenis van mijn opa echt heel erg ging vloeken. Dat was een gedicht. Dominee rende naar de microfoon. Zij dacht ook écht kunstzinnig en apart bezig te zijn. Je had er bij moeten zijn, het was hilarisch.
Zo heb je van die verhalen hč?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
Als het aan mij ligt niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach ja, overal is wel wat bolletje
Je kunt daar toch niet zomaar afstand van nemen? Het blijft familie hoor.quote:
Ha dat zit vrij complex in elkaar, daar ga ik nu echt niet op in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt daar toch niet zomaar afstand van nemen? Het blijft familie hoor.
Hoeft ook niet, maar het hemd is nader dan de rok, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Ha dat zit vrij complex in elkaar, daar ga ik nu echt niet op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |