Je kunt het met z'n drieen of vieren best gezellig maken in een slowchattopic. Alleen met simpele tussenstanden in de topics kan ik niet zoveel. En die schaatster is nooit meer bovenop die grappen gekomen, weet wat jullie gedaan hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was tijdens Turijn ook fanatiek aanwezig hier op het forum maar je kunt van Snellejelle niet zeggen dat ie ordinair aan het spammen was... het overgrote deel waren allemaal goeie posts, met een flinke scheut humor hier en daar maar dat hoort erbij vind ik...
Monique Kleinsmanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je kunt het met z'n drieen of vieren best gezellig maken in een slowchattopic. Alleen met simpele tussenstanden in de topics kan ik niet zoveel. En die schaatster is nooit meer bovenop die grappen gekomen, weet wat jullie gedaan hebben
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
Door het voortdurende zeikfestijn van Ericr is Monique Kleinsman idd gestopt
Is ze echt gestopt ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
Door het voortdurende zeikfestijn van Ericr is Monique Kleinsman idd gestopt
Neequote:
Geen dankquote:
Idd, met afstand het leukste topic op Fok! ooit wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:58 schreef Falco het volgende:
[..]
600 posts.
Dit was deel 2: [Schaatsen] Vrijdag 17 februari: 3.000 meter voor de heren!
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Door dit soort posts twijfel ik heel erg of ik de stats nog wel ga plaatsen.
Denk dat ik het voorlopig maar even niet meer ga doen.
Goed ideequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Een update aan het eind lijkt me wel leuk. Zo dagelijks weet je nu wel ongeveer hoeveel je post, lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |