Je kunt het met z'n drieen of vieren best gezellig maken in een slowchattopic. Alleen met simpele tussenstanden in de topics kan ik niet zoveel. En die schaatster is nooit meer bovenop die grappen gekomen, weet wat jullie gedaan hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was tijdens Turijn ook fanatiek aanwezig hier op het forum maar je kunt van Snellejelle niet zeggen dat ie ordinair aan het spammen was... het overgrote deel waren allemaal goeie posts, met een flinke scheut humor hier en daar maar dat hoort erbij vind ik...
Monique Kleinsmanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je kunt het met z'n drieen of vieren best gezellig maken in een slowchattopic. Alleen met simpele tussenstanden in de topics kan ik niet zoveel. En die schaatster is nooit meer bovenop die grappen gekomen, weet wat jullie gedaan hebben
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
Door het voortdurende zeikfestijn van Ericr is Monique Kleinsman idd gestopt
Is ze echt gestopt ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
Door het voortdurende zeikfestijn van Ericr is Monique Kleinsman idd gestopt
Neequote:
Geen dankquote:
Idd, met afstand het leukste topic op Fok! ooit wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:58 schreef Falco het volgende:
[..]
600 posts.
Dit was deel 2: [Schaatsen] Vrijdag 17 februari: 3.000 meter voor de heren!
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Door dit soort posts twijfel ik heel erg of ik de stats nog wel ga plaatsen.
Denk dat ik het voorlopig maar even niet meer ga doen.
Goed ideequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Een update aan het eind lijkt me wel leuk. Zo dagelijks weet je nu wel ongeveer hoeveel je post, lijkt me.
Alsof mensen niet extra posten als ze die opmerking niet plaatsenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:27 schreef knep het volgende:
[..]
Door dit soort posts zijn die stats juist gestopt.
Ok en ik gok dat je niet 1e staat ondanks al je pogingen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef tong80 het volgende:
Ik post niet voor de aantallen. Kan er ook niks aandoen dat ik een liefheber ben.
Je verliest geen goud maar wint zilverquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:18 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ok en ik gok dat je niet 1e staat ondanks al je pogingen.
Je bent wel kampioen topic openen , of dat zinvol was moet ieder voor zich maar uitmaken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je verliest geen goud maar wint zilver
Kut heb ik het examen gemist.quote:
je bent wel aan het postopkrikkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut heb ik het examen gemist.
Linkje ?
Ok als je geen weerwoord hebt is dat het enige juiste antwoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
je bent wel aan het postopkrikken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok als je geen weerwoord hebt is dat het enige juiste antwoord
Ik nem er genoegen meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zeker in jouw geval is dat goud verliezen
meedoen is belangrijker dan winnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |