quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zit in mijn onderbroek, veel lippenstift overal behalve op mijn lippen, en ik moet poepen dus ik ben even weg![]()
PWNDquote:
Nee, nog anderen die in Raalte wonen?quote:
maar de sfeer als je met je pa naar het voetbal gaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb meer voor Ajax gekozen voor voetbal enzeau... Local moet GAE of Zwolle zijn_!Woon in Raalte
Ehmm wat zou ik zeggenquote:
als ik weet hoe dat moetquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ehmm wat zou ik zeggen![]()
Wij horen ook in de Bagger OP vind ik, kan jij de OP bases aanpassen?
Lynette? achternaam unknown, susanne woont in lemerveld bedenk ik me netquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, nog anderen die in Raalte wonen?Meeste ken ik wel. Vraag haar maar naar Jazz, kennen de meesten wel, want ik ben populair
hier kan je de OP aanpassenquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ehmm wat zou ik zeggen![]()
Wij horen ook in de Bagger OP vind ik, kan jij de OP bases aanpassen?
Plaatje en linkquote:
TE VEEL detailsquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zit in mijn onderbroek, veel lippenstift overal behalve op mijn lippen, en ik moet poepen dus ik ben even weg![]()
LTS'enquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:12 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
TE VEEL details.
Voetbal ja, op straat zelf regels bedenken
SLoap lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:12 schreef gers het volgende:
maar ik ga nu slapen lieve fokkertjes tot morgenmiddag
gedaanquote:
en kontje knallenquote:
ROHDA Raaltequote:Op zondag 10 augustus 2008 05:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar de sfeer als je met je pa naar het voetbal gaat
broodje worst tijdens de rust
dat heb je alleen bij de locale ploeg![]()
Probeer die teennager der tussen te douwen ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:15 schreef behangplakker het volgende:
slaaaaaaaaaaaaap zeeeee, heb een losse teennagel en een zere huid boven pik waardoor ik me zo moet aftrekken om te zien of het nog werkt..
HAALLO Lynette walraven?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ROHDA Raalte![]()
Nee, ga al 2 of 3 jaar niet meer met men vader naar voetbal, hooguit naar Reetveter kijken zoals vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |